|
|
Énmárkapozicionálás: így lesz emlékezetes és egyedi énmárkád
Az énmárkaépítés egyik legnagyobb nehézsége a tartalomgyártás. Napi szinten fordulnak hozzám szakértők és tanácsadók a világ minden pontjáról, arra panaszkodva, hogy "Dehát én nem tudom, hogy mit oszthatnék meg/miről írhatnék!" Hamar kialakítottam egy olyan módszert, ami nemcsak őket segíti, de azokat is, akik már rég jelen vannak online, rendszeresen kommunikálnak is, de azt érzik, valami még mindig nincs rendben az online jelenlétükkel.
Ha szeretnéd meg tanulni, hogy:
- mik azok a főbb kérdések, amik közelebb visznek ahhoz, hogy mégis miben tudsz egyáltalán kitűnni, miben tudsz valóban egyedi lenni, hogy egy életre elfelejthesd a konkurencia kifejezést (hiszen énmárkánál csak addig van konkurencia, amíg egy vagy a sok közül :))
- továbbá megmutatom azt az 5 fő elemet, ami olyan izgalmas kémiát teremt közted és a közösséged között, hogy többé nem lesz kérdés az, hogy hiteles vagy-e, bíznak-e benned, elhiszik-e, hogy érted, hogy min mennek keresztül, és így tovább..
- az 5 elem mixe gondoskodik arról, hogy egyensúlyba kerüljön a tartalomstratégiád, és ne ossz meg túl sokat, vagy túl keveset magadból, mégis azt érezze a közösséged, hogy ismer, és bízhat benned,
- az 5 elem továbbá nemcsak az elérés növelésében segít azáltal, hogy erős kapcsot alakít ki közted és a követőid között, ennek következtében profitot is generál
Ez egy gyakorlatias kurzus, ami rengeteg ötletet és témát hoz elő belőled, és garantálom, hogy amennyiben időről időre előveszed a 3. leckét, úgy folyamatosan biztosítani tudod magad arról, hogy nem siklik ki az énmárkád, és nem lesz érezhető bármiféle hiány a kommunikációban.
Amennyiben tovább tanulnál, az 5-ös listát további elemekkel kibővítve, még több extra eszközzel találkozhatsz a Tartalomgyártás mesterkurzusban: https://oravecznora.webuni.hu/kepzes/tartalomgyartas-mesterkepzes
-
1.Miért nem indul be az énmárkám?
-
1. lecke
Miért nem tudok kitűnni az énmárkámmal?
-
2.Hogyan tartsd fenn a közösséged figyelmét hosszú távon?
-
2. lecke
Hogyan hagyj nyomot másokban?
-
3.Énmárka storytelling: 5 fő elem, amit ami garantáltan kiemel a tömegből
-
3. lecke
Énmárka storytelling