
BME VIKegyetemi kar
|
|

Pásztor Dánielegyetemi oktató, szoftverfejlesztő
|
|
Szerezz piacképes tudást a Google saját, cross-platform alkalmazásfejlesztő keretrendszerének, a Flutternek használatában.
A BME-VIK és a Webuni által közösen szervezett programozói képzések során gyakorlatorientált feladatok segítségével tehetsz szert új ismeretekre. Ebben átfogó tananyag, folyamatos oktatói elérhetőség és rendszeres mentoráció lesz a segítségedre. A képzés sikeres teljesítését pedig névre szóló BME-VIK tanúsítvánnyal igazoljuk.
A 12 hetes intenzív alapképzés során a résztvevők elsajátítják a Dart nyelv alapjait, a Flutter keretrendszerének használatát, az alap felhasználói elemeket és architektúrákat és minden szükséges alaptudást ahhoz, hogy végül önállóan elkészíthessenek egy alkalmazást Flutterben.
Hogyan fogsz tanulni?
Gyakorlatorientált oktatás: az átfogó oktatási anyagok mellett izgalmas gyakorló feladatokat is kapsz majd, amelyek keretében már menetközben is kisebb-nagyobb alkamazásokat fogsz lefejleszteni Dart nyelv segítségével Flutter környezetben
Interaktív digitális tananyag: a gyakorlati feladatok elvégzéséhez és a képzés sikeres teljesítéséhez szükséges tudást digitális tananyagok és vezetett kódolások formájában adjuk át, amelyeket saját időbeosztásod szerint, akár munka mellett is feldolgozhatod és egy évig korlátlan alkalommal visszanézheted.
Oktatói mentoring: a képzés ideje alatt az oktató folyamatosan a rendelkezésedre áll, bármikor kérdezhetsz tőle, ha elakadtál, és rendszeresen visszajelzést ad a feladataidra, fejlődésedet végigkíséri.
Konzultációk: minden tanegység végén egy-egy élő konzultációs alkalmat is szervezünk, amikor élőben is felteheted kérdéseidet, közösen kiértékelhetitek és átbeszélhetitek a gyakorlás során elkészített alkalmazásokat, elakadásokat.
Vizsgafeladat: a képzés végén egy a képzés teljes tananyagára épülő, általad kiválaszott alkalmazást kell önállóan elkészítened, amelynek sikeres teljesítése esetén névre szóló tanúsítványt állítunk ki a számodra
Milyen tudásra teszel szert?
Áttekintitek a Dart alapfogalmait
Megismered a Flutter alap felhasználói elemeit, a listák, rácsos nézetek, silverek használatát
Alapvető tudásra tehetsz szert a hálózati kommunikáció, Flutter állapotkezelés és lokális adattárolási lehetőségek területén
Elsajátíthatod az általános Flutter architektúrát és animációkat
Több alkalmazás önálló fejlesztésén keresztül hasznos gyakorlati tudásra tehetsz szert akár már 12 hét alatt
Ki lesz mindebben oktatód és mentorod?
Pásztor Dániel - AutSoft szoftverfejlesztő, BME-VIK oktató
Az AutSoft Zrt. szoftverfejlesztője, több mint 7 éve fejleszt Androiddal és amióta megjelent, aktívan fejleszt Flutter keretrendszerben.
A BME-n a “Flutter alapú szoftverfejlesztés” tantárgy tematikájának egyik kidolgozója és oktatója, mindemellett pedig az “Android alapú szoftverfejlesztés” tárgy oktatásában is több éve aktívan közreműködik.
Mik a képzés előkövetelményei?
Intenzív alapképzésünk azoknak szól, akik már rendelkeznek alapvető programozói tudással, így nem ismeretlenek számukra a következő fogalmak: osztályok, függvények, generátorok. Illetve a Flutter használatához elengedhetetlen a Dart nyelv ismerete is. Azok számára, akik stabil programozói előismerettel rendelkeznek, egy gyorstalpaló formájában mutatjuk be a Dart használatát az alapképzés első hetében.
Ha úgy érzed, több időre lenne szükséged ennek elsajátításához, vagy tudásod már egy kissé megfakult, jelentkezz 3 hetes alapozó képzésünkre! A felkészítő kurzuson mindent megtanulsz, vagy fel tudsz eleveníteni ahhoz, hogy sikeresen csatlakozz az alapképzéshez. Ráadásul, ha mindkettőre jelentkezel, az alapozó díjának 50%-át elengedjük!
További információkért és a 3 hetes Flutter alapozó kurzus tematikájáért kattints ide!
Mikor indul a képzés és mennyibe kerül?
A 12 hetes Flutter alapképzés indulásának időpontja: 2022.10.05.
A részvétel díja 225.000,- Ft*
Nem megfelelő ez az időpont? Jelentkezz egy később induló csoportba! / Írj nekünk az info@webuni.hu címre és értesítünk, amikor megvan már a következő csoportok időpontja vagy nézd meg a képzésnaptárunkat!
Mit érdemes még tudnod?
Korlátozott létszám: A kurzus időtartama alatt az oktató folyamatosan a résztvevők rendelkezésére áll, bátran lehet tőle kérdezni és egyénileg foglalkozik mindenkivel. Emiatt kurzusaink korlátozott létszámmal indulnak.
Kamatmentes részletfizetési lehetőség: Nem szeretnénk, ha fizetési nehézségek akadályoznák a csatlakozásodat, úgyhogy a részvételi díjat akár 2 részletben is fizetheted, teljesen kamatmentesen.
Pénzvisszafizetési garancia: Annyira biztosak vagyunk a képzés tartalmát és minőségét illetően, hogy a képzés indulásától 8 napig 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.
Ajánlói kedvezmény: Ha valaki rád hivatkozik a beiratkozáskor, mindketten garantált 5% kedvezményt kaptok a képzés díjából. Ráadásul, ha többen is jelentkeznek hozzánk rajtad keresztül, minden egyes résztvevő után további 5-5% kedvezményt kapsz és nincs benne felső korlát! ;)
50% kedvezményt kaphatsz az alapozó kurzus díjából: Iratkozz be 12 hetes intenzív Flutter fejlesztő alapképzésünkre is és elengedjük az alapozó kurzus díjának felét! Később döntenél róla? A kedvezményt akkor is igénybe veheted, ha már kifizetted a 3 hetes kurzus teljes díját. Ebben az esetben a kedvezmény az alapképzés díjának összegéből kerül levonásra.
Ha érdekelnek kedvezményeink, vagy kérdésed van a képzésekkel, fizetési módokkal kapcsolatban, írj nekünk az info@webuni.hu címre és mindenre válaszolunk!
Szeretnél többet megtudni erről a technológiáról, vagy kíváncsi vagy a képzés részletes tematikájára? Nézd vissza webináriumainkat!
Merre tart a Flutter és a cross-platform alkalmazásfejlesztés? - Iparági kerekasztal beszélgetés
Vendégeink voltak:
Borbély Viktor, senior szoftverfejlesztő több, mint 5 év natív Android fejlesztői és 2 év Flutter tapasztalattal.
Juhos István, senior software engineer, aki 2012 óta követi nyomon a mobil platformokra történő alkalmazásfejlesztés változásait, ideértve az Android, iOS és többplatformos megoldásokat is.
Vogel Csongor, az ff.next nevű fintech startup senior kollégája és a BME-VIK végzett mérnöke, aki tanulmányai mellett párhuzamosan beleásta magát az Android és Flutter alapú alkalmazásfejlesztés rejtelmeibe is.
Megnéznéd, hogyan néz ki a gyakorlatban egy Flutter alkalmazásfejlesztés?
Webináriumunk keretében a képzés oktatója, Pásztor Dániel élőben mutatta be egy kisebb működő alkalmazás fejlesztését Flutter környezetben.
Ismerd meg Flutter képzésünk részletes tematikáját és oktatóját
Webináriumunk keretében Pásztor Dániellel, Flutter képzésünk oktatójával beszélgettünk. A Webuni intenzív kurzusa mellett a BME Flutter alapú szoftverfejlesztés és Android alapú szoftverfejlesztés tárgyainak oktatója is, aki mindkét területen több éves tapasztalattal rendelkezik.
- Hogyan épül fel a képzés tematikája?
- Milyen tudásra teszel szert a 12 hetes alapképzés során?
- Kell-e előképzettség a képzés teljesítéséhez?
- Tényleg BME-VIK tanúsítványt nyújt a képzés?
- Milyen lehetőségek nyílnak meg előtted a sikeres teljesítés után?
https://www.youtube.com/watch?v=y9q0uGJ_1pE
Ha a képzéssel vagy webináriumokkal, esetleg a részletfizetéssel vagy akár a csoportos kedvezménnyel kapcsolatban kérdésed lenne, keress minket bátran az info@webuni.hu e-mail címen!
Képzés összefoglaló
Flutter bevezetés
Flutter SDK
Flutter SDK telepítése
Android Studio és Android SDK telepítése
Visual Studio Code telepítése
Windows fordítás támogatása, Flutter futásának vizsgálata
Dart programozási nyelv - változók
Dart programozási nyelv - gyűjtemények
Dart programozási nyelv - függvények
Dart programozási nyelv - osztályok
Flutter alapok - Deklaratív UI
Flutter alapok - Widget
[Gyakorlófeladat]
[Feladat feltöltése]
LIVE ALKALOM [ 2022. 19:00 ]
Teljes anyag: 1. hét
Ismétlés
Flutter widgetek 1.
Flutter widgetek 2.
Flutter működése
Flutter működés vizsgálata
Alap widgetek
Alap felületi widgetek
Gyakorlás 1.
Gyakorlás 2.
Gyakorlás 3.
[Gyakorlófeladat]
[Feladat feltöltése]
LIVE ALKALOM [ 2022. 19:00 ]
Teljes anyag: 2. hét
Ismétlés
Flutter projekt bemutatása
Future, aszinkron programozás
Oldalak közötti navigáció
Material design 1. - Bevezetés, gombok
Material design 2. - Mezők, információ
Cupertino widgetek
Meglévő dolgozókezelő alkalmazás javítása, új oldal ismertetése
Dolgozó részletes oldal készítése
Navigációs lehetőségek vizsgálata
Törlés funkció megvalósítás, új dolgozó hozzáadás megkezdése
Új dolgozó hozzáadása Form segítéségével
Áttérés a FormBuilder Widgetre, WillPopScope kipróbálás
[Gyakorlófeladat]
[Feladat feltöltése]
LIVE ALKALOM [ 2022. 19:00 ]
Teljes anyag: 3. hét
Ismétlés
Listák kezelése
Listás és rácsos nézetek
Sliver rendszer
Sliver elemek
Reszponzív felületek
Több nyelv támogatása
ListView implementálása az alkalmazásban
AppBar leváltása SliverAppBarra, SliverList használata
Sticky header hozzáadása a listához
Reszponzív felületkezelés
Alkalmazás többnyelvűsítése
[Gyakorlófeladat]
[Feladat feltöltése]
LIVE ALKALOM [ 2022. 19:00 ]
Teljes anyag: 4. hét
Ismétlés
Provider könyvtár
Provider osztályok
Aszinkron állapotkezelés
Animáció bevezetés
Implicit animációk
Explicit és egyéb animációk
Aszinkron állapotkezelés State objektumban
Aszinkron állapotkezelés a Provider könyvtárral
Kiválasztott listaelem megkülönböztetése Providerrel
Implicit animáció és Material splash hozzáadása listaelemekhez
Explicit animáció vezérlése AnimationControllerrel
Hero animáció létrehozása, konfigurálása
[Gyakorlófeladat]
[Feladat feltöltése]
LIVE ALKALOM [ 2022. 19:00 ]
Teljes anyag: 5. hét
Ismétlés
Stream bevezetése
Stream műveletek kezelése
Állapotkezelés, BLoC minta
BLoC fő osztályai
BLoC alkalmazása
Cubit egy egyszerű számláló alkalmazásban
Bloc, illetve Bloc objektumok megfigyelése
Munkáskezelő alkalmazás átalakítása BLoC mintára 1.
Munkáskezelő alkalmazás átalakítása BLoC mintára 2.
Kereső nézet megvalósítása tekerhető listában
Keresés esemény kezelése Bloc-on belül
Streamek kezelése Bloc segítségével
[Gyakorlófeladat]
[Feladat feltöltése]
LIVE ALKALOM [ 2022. 19:00 ]
Teljes anyag: 6. hét
Ismétlés
Flutter kódgenerátor
Perzisztens adattárolás
Fájlkezelés, SharedPreferences
SQL alapú adatbázis
NoSQL alapú adatbázis - Hive
SharedPreferences használata
UserDataRepository általánosítása
Floor rétegek implementálása az alkalmazásunkba
Floor réteg összekötése az alkalmazás maradék részével
Hive réteg implementálása, összekötése az alkalmazással
[Gyakorlófeladat]
[Feladat feltöltése]
LIVE ALKALOM [ 2022. 19:00 ]
Teljes anyag: 7. hét
Ismétlés
Alkalmazás állapot mentése
JSON sorosítás
BLoC állapot mentése
Hálózati kommunikáció
dio könyvtár
Számláló alkalmazás állapot mentése
Navigációs történet mentése és visszaállítása
Navigációs kommunikáció kezelése mentés és visszaállítás esetén
BLoC állapot perzisztens mentése
BLoC helyes állapot mentése
Objektumok JSON sorosítás logikájának generálása
HTTP kommunikáció megvalósítása
Dio könyvtár alkalmazása hálózati kommunikációra
[Gyakorlófeladat]
[Feladat feltöltése]
LIVE ALKALOM [ 2022. 19:00 ]
Teljes anyag: 8. hét
Ismétlés
Alkalmazás architektúra
Dependency injection megoldás
GetIt kódgenerátor - injetable
Tesztelés
Teljes projekt felépítése
Átalakított dolgozó alkalmazás átnézése - DataSource, Interactor
Átalakított dolgozó alkalmazás átnézése - Felhasználói felület
Unit tesztek Flutter keretrendszerben
Widget és Integrációs tesztek, képernyőkép készítése
Chat alkalmazás átalakítása a tanult architektúrára - DataSource, Interactor
Chat alkalmazás átalakítása a tanult architektúrára - Felhasználói felület
[Gyakorlófeladat]
[Feladat feltöltése]
LIVE ALKALOM [ 2022. 19:00 ]
Teljes anyag: 9. hét
Ismétlés
Firebase
Firebase - Cloud Firestore
Firebase - Egyéb szolgáltatások
Flutter alkalmazás létrehozása
Képzés összefoglalás
Regisztrálás implementálása
Automatikus bejelentkezés kezelése
Firebase Authentication használata bejelentkezéshez
Felhasználók kezelése Firestore adatbázison keresztül
Üzenetek küldése az adatbázison keresztül
Aktív üzenetszálak megjelenítése reaktív programozással
Információk a záróvizsgára
[Gyakorlófeladat]
[Feladat feltöltése]
LIVE ALKALOM [ 2022. 19:00 ]
Teljes anyag: 10. hét
[ZÁRÓVIZSGA FELADAT]
Záróvizsga feladat feltöltése