|
|
A legmélyebb és gyakorlatiasabb Personal branding képzés: Az autentikus énmárka
Gondolj bele miket érhetnél el, ha minden helyzetben sikeresen tudnál érvényesülni, karizmatikusan és önazonosan tudnál viselkedni?
A kéthetes interaktív, online képzés alatt elsajátíthatod a szükséges képességeket!
A 10+ éves karrierem során nagy részben ennek a kézzelfogható tudásnak köszönhetően építettem százmilliós vállalkozásokat, nyerhettem meg milliárdos nagyvállalati projekteket, kerültem a Forbes 30 sikeres 30 alattiak listájára, hívtak meg nemzetközi konferenciákra az Egyesült Államoktól, Európán keresztül Kínáig.
Akárkivé is szeretnél válni, ebből a kurzusból megtanulhatod, hogyan teheted ezt meg. Hogyan találd meg, hogy mitől leszel egyedi? Mi a kategória törvénye? Hogyan kerülj be a Forbes-ba? Hogyan szüntesd meg a halogatást? Mi az első lépés az énmárkaépítés során?
Hatásvadásznak tűnhet, de ha már itt jársz, benned van az érzés, hogy a jó énmárka megváltoztathatja az egész életed.
Az itt összerakott rendszer elemeit már egy évtizede használom. Amikor elkezdtem tanulmányozni, még tojáshéj volt a seggemen, a szüleimnél laktam és esténként szódát ittam fröccs helyett. De tudtam, hogy több van bennem, csak azt nem tudtam, hogy mutassam meg a világnak. Féltem.
Aztán elkezdtem fejleszteni magam és sok-sok kudarcon keresztül megtanultam mi működik és mi nem. Hogyan válhatok önmagam legjobb verziójává és hogy érhetem el a céljaimat? Amik elég nagyok voltak. Valamit már elértem, valamitől nagyon távol vagyok, de ha 10 éve azt mondják, hogy beutazhatom a fél világot, rangos konferenciákon adhatok elő, elismert szakemberekkel dolgozhatok együtt milliós nemzetközi projektekben és eközben olyan életstílust alakíthatok ki, amim van, akkor ott annyit kérdeztem volna: “hol írhatom alá?”.
A kurzusban lévő tudásnak köszönhetem? Nem. Vagyis részben. Ugyanis kemény és kitartó munka nélkül semmit sem lehet elérni. Ahogy én sem tartok “ott”, lehet sosem lehet “oda érni”. De tetszik az út és tetszik, hogy folyamatosan fejlődhetek. Gondolj erre a rendszerre úgy, mint egy térkép, ami segít az utadon és a folyamatokat a megfelelő mederbe segít terelni — könnyebben, hatékonyabban.
Kurzus áttekintés
Úgy készítettem el a kurzust, hogy a legmélyebb tudást adja át, a legtisztább és leggyakorlatiasabb módon. Akkor érem el a célom, ha pontosan tudni fogod a kurzus végére, hogy milyenné szeretnél válni és hogyan fogod ezt megmutatni a világnak.
Átbeszéljük a téma relevanciáját, melyet sikeres emberek példáival és inspiráló gondolatokkal támasztok alá
Az énmárka kulcsa a cselekedet. Hogyan hozd szinkronba a tetteid és az énmárkád
Megtanulunk egy titkos mondatot, amit ha jól használsz, akkor bármilyen helyzetben ki tudsz emelkedni a tömegből
Átbeszéljük a márka elemeit és hülye-biztos eszközöket adok, amivel ha akarnál sem tudnál baromságokat mondani vagy ronda logót és szöveget készíteni
- Hogyan válhatsz önmagad legautentikusabb verziójává
Miként és egyáltalán miért vállaljuk fel önmagunkat, legyünk őszintén önazonosak
-
1.Alapok
-
1. lecke
Bemutatkozás
-
2. lecke
Önazonos mindset és tippek
-
3. lecke
Híres inspirációk, inspiráló hírességek
-
4. lecke
Impulzusok
-
2.Az autentikus önmagad
-
5. lecke
Szeretnek, kedvelnek vagy csak magukat szeretik?
-
6. lecke
Az autentikus önmagad
-
7. lecke
Az autentikus önmagad - HÁZI FELADAT
-
8. lecke
Bullshit helyett... "Haters gonna hate"
-
9. lecke
A kategória törvénye
-
10. lecke
A kategória törvénye - HÁZI FELADAT
-
3.Haladó Personal branding trükkök 1.
-
11. lecke
Ki vagy te magad számára?
-
12. lecke
Hogy látod magad és hogy látnak mások - HÁZI FELADAT
-
13. lecke
A branded a cselekedeteid
-
14. lecke
SWOT analízis - HÁZI FELADAT
-
15. lecke
Azonosítás asszociáció - HÁZI FELADAT
-
4.Célok, célcsoport és a problémák
-
16. lecke
Célok és miértek
-
17. lecke
Miért - HÁZI FELADAT
-
18. lecke
Célcsoport, persona és TAM SAM SOM
-
19. lecke
TAM SAM SOM - HÁZI FELADAT
-
20. lecke
Persona készítés - HÁZI FELADAT
-
21. lecke
Business Model Canvas a brandingben
-
22. lecke
Value Proposition Canvas a brandingben és a Customer Discovery
-
23. lecke
Versenyelőny
-
24. lecke
Probléma / Megoldás és Funkció / Haszon
-
25. lecke
Probléma / Megoldás és Funkció / Haszon - HÁZI FELADAT
-
5.Haladó Personal branding trükkök 2.
-
26. lecke
Márka filozófia
-
27. lecke
Márka filozófia - HÁZI FELADAT
-
28. lecke
Brand guidelines
-
29. lecke
Márka karakter
-
30. lecke
Márka karakter - HÁZI FELADAT
-
31. lecke
Névadás
-
32. lecke
Névadás - HÁZI FELADAT
-
6.A titkos csodamondat és a sztori
-
33. lecke
A titkos csodamondat, avagy a te egyedi pozíciód
-
34. lecke
A titkos csodamondat - HÁZI FELADAT
-
35. lecke
Story, story, story - ez a titok (Példák)
-
36. lecke
A story felépítése
-
37. lecke
Pszichológiai trükkök
-
38. lecke
A márkád bemutatása - HÁZI FELADAT
-
7.Összegzés
-
39. lecke
Záró gondolatok és hogyan tovább