
|
|
[FONTOS] Ez a képzés 2020.01.30-án indul korlátozott létszámmal (max 25 fő). További részletekért olvass tovább!
[UPDATE 1] Tekintettel, hogy a kezdéshez képest lényegesen korábban elfogyott a 25 hely, további 5 fő számára megnyitottuk a képzést!
[UPDATE 2] Ez a képzés betelt, a következő időpontra ezen a linken tudsz jelentkezni: JELENTKEZÉS
Ennek a 4 hetes online képzésnek a végére nem csak megismered az analitika mérések alapjait és a Google Analytics működését, hanem egy olyan analitika rendszert hozunk létre neked, ami hatékonyan támogat majd az üzleti döntésekben.
MIT FOGSZ MEGTANULNI?
Megérted az alapmérőkód működését
Megismered a Google Analytics felhasználói felületét
UTM paramétereket hozol létre a forrásaid pontos méréséhez
Konkrét mérési célokat határozol meg
Elkészíted a kampányod mérési tervét
MILYEN MODULOKBÓL ÁLL A KÉPZÉS?
1. Google Analytics
Egy konkrét alapkód beillesztésétől elindulva megismered a rendszer felületét, a riportcsoportokat és a legfontosabb mutatószámokat.
2. UTM paraméterezés
Gyakorlati feladatokon keresztül ismered meg a napi munka során leggyakrabban használt jelentéseket és a célbeállítás működését, majd meghatározzuk a kampányod UTM paraméterezésének logikáját.
3. Mérési terv
Létrehozzuk a Mérési tervedet, amelyben legalább egy olyan mérési célt meghatározunk, amelynek eredményét közösen ki is fogjuk elemezni a képzés során.
HOGYAN ZAJLIK A TANULÁS?
2020. január 30-tól kezdve 4 héten keresztül, áll majd rendelkezésedre a tananyag, amelyhez konkrét elkészítendő és a kurzuson belül feltöltendő feladatokat kell teljesítened.
A képzés során Áron, a képzés oktatója folyamatosan rendelkezésre áll, a felmerül kérdésekre írásban válaszol, hetente egyszer 1 órára pedig élőben is bejelentkezik online a képzés felületén, amikor valós időben válaszolja meg a résztvevők felmerülő kérdéseit.
A képzés pontos tematikáját lejjebb görgetve megtalálod. (a nyílt leckékre kattintva bele is nézhetsz a kurzus tananyagába)
----------------------------------------
Létszámkorlát
A képzés interaktivitása miatt korlátozzuk a résztvevők lehetséges számát. Maximum létszám: 25 fő
-----------------------------------------
100%-os pénzvisszafizetési garancia
Annyira biztosak vagyunk a képzés tartalmát és minőségét illetően, hogy a képzés indulásától 15 napig 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk arra az esetre, ha bármi okból kifolyólag nem lennél megelégedve a tananyaggal!
-----------------------------------------
Ha Te is szívesen megtanulnád hatékonyan használni a világ legelterjedtebb webanalitika eszközét, akkor biztosítsd be a helyed most!
[FONTOS] Korlátozott létszámú képzéseink általában indulás előtt hetekkel korábban betelnek, úgyhogy javasoljuk időben biztosítsd be a helyed!
Ha további kérdésed merülne fel a beiratkozás, részletfizetés vagy akár a csoportos kedvezmény részleteiről, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@webuni.hu címen!
Hogyan működik?
Mit lehet és mit érdemes mérni?
Milyen megoldások léteznek?
Mik a pontatlanságok okai?
Offline vs. Online: miért pontosabb, mint a TV?
Böngészők működése: süti alapú mérés
[LIVE ALKALOM] [2020.02.03.]
Hogyan mérsz weboldalt: GA, Kissmetrics, HotJar ...
Beállítási alapok: kód beillesztése és ellenőrzése
Hogyan mérsz appot: Firebase, App Annie ...
UTM paraméterezés alapok: eseménymérés nem egyenlő külső mérés!
UTM automatizálása
Használat
[FELADAT ÉS FELTÖLTÉS][HATÁRIDŐ: 2020.02.09. ÉJFÉL]
[LIVE ALKALOM] [2020.02.10.]
Google Analytics alapmutatók: mi-mit jelent?
Főbb riportcsoportok bemutatása
Legfontosabb riportok 1.
Legfontosabb riportok 2.
Egy kiválasztott cél beállítása
[FELADAT ÉS FELTÖLTÉS][HATÁRIDŐ: 2020.02.16. ÉJFÉL]
[LIVE ALKALOM] [2020.02.17.]
Mérési terv
[FELADAT ÉS FELTÖLTÉS][HATÁRIDŐ: 2020.02.23. ÉJFÉL]
Mi a következő lépés?
Hogyan tovább?
[LIVE ALKALOM] [2020.02.24.]
Google Analytics vizsga