
|
|
A résztvevők megismerik a Szilícium völgyi IDEO és D.School által kidolgozott Design Thinking módszer alapjait, és elsajátíthatják azt az ember-központú gondolkodásmódot, amit a világ számos vezető cége alkalmaz problémák hatékony megoldásához és a folyamatos fejlesztés kultúrájának gyakorlati megvalósításához. A videókon keresztül a résztvevők megismernek olyan új eszközöket, módszereket és sablonokat, melyek segítenek nekik a probléma definiálása során, új ötletek generálásában és a megoldások tesztelésében. Így megtanulják, hogyan kamatoztatható kreativitásuk termékek- szolgáltatások és folyamatok fejlesztéséhez, milyen tipikus problémák merülhetnek fel a folyamat közben és hogyan érdemes őket elkerülni. Gyakorlati példákon és esettanulmányokon keresztül szemléltjük, hogy hogyan tud a Design Thinking beépülni a szervezet és a benne dolgozó csapatok mindennapjaiba, hogy közösen alakítsuk a jövőt. Célom, hogy a résztvevők megismerjék a tervezés és szolgáltatás-fejlesztés tipikus lépéseit gyakorlati példákon keresztül, hogy ezzel teljesebbé tegyék és maximalizálják a felhasználói élményt és az üzleti eredményt.
Kompetenciák, melyek a Design Thinking használatához szükségesek
Design Thinking folyamatábra elemzése. Gyakorlati példák. esettanulmányok.
Empátia térkép, Érték-hipotézis
Probléma-térkép
Ötletgenerálás eszközei és sikerkritériumai
A Storyboard
Kano-modell, Drót-váz terv, Kattintható design prototípus
Validációs interjú, 5mp benyomás teszt, UX-teszt
Service Blueprint - A Szolgáltatás-tervező sablon
Jelenérték-számítás modellje, Legfontosabb kérdések
Következtetési sablon képernyőképekkel
Gyakorlati példák a Design Thinking mindennapi használatára