|
|
E-mail marketing kampány menedzser
“A legteljesebb, magyar nyelvű e-mail marketing képzés, ráadásul vizsgával. Több kollégának is kötelezővé teszem a részvételt” – Marosvölgyi Péter, Aegon Magyarország
“Milyen tudást kapok a tanfolyamon?”
Ez a képzés naprakész, elméleti információkat és gyakorlati képességeket biztosít. A távoktatás résztvevőjeként képes leszel ellátni az e-mail marketing feladatokat ügynökségi vagy megbízó oldalról egyaránt.
- Meg fogod ismerni az e-mail marketing szoftver piacot, legfontosabb itthoni és külföldi szereplőket, a CRM és az e-mail marketing kapcsolatát és a legfontosabb e-mail marketing trendeket 2020-ban (a mai napig nem történt nagyobb változás).
- Megismered majd az összes adatgyűjtési lehetőségeket, e-mail lista műveleteket, de azt is, hogyan kell az adatokkal bánni (GDPR).
- Megtanulod az NLP reklámszövegírási technikákat, a kép- és a szövegszerkesztést az e-mailben.
- Megtanulod az e-mail reklám összeállítási technikákat, külső e-mail szerkesztők használatát, dinamikus e-mail és tesztelési megoldásokat.
- Megismered az e-mail marketing automatizációs technikákat, az e-mail sorozat felépítését és logikai kapcsolatokat, illetve hogyan segíthet az eCommerce hatékonyságnövelésben az e-mail.
- Megtanulod az e-mail marketing kampány menedzsment lépéseit a brief-től kezdve a kampány utóértékeléséig.
A vizsga – Az elméleti vizsga 100 kérdésből áll, amelyekre kattintással tudunk válaszolni, azaz válaszlehetőségeket adunk. A vizsga elvégzése után azonnal látni fogod az elért eredményt. A vizsgát nem kötelező megcsinálni, de ha meg szeretnél csinálni akkor jelezd az előadónak.
-
1.E-mail marketing szoftverek piaca
-
1. lecke
Mit kell tudni a mail szerverekről?
-
2. lecke
Milyen e-mail kliensek léteznek és miben különböznek?
-
3. lecke
Milyen e-mail marketing szoftverek léteznek és mik az alapvető tulajdonságaik?
-
4. lecke
CRM és az e-mail marketing szoftverek – külön-külön vagy együtt?
-
5. lecke
2020-as e-mail marketing trendek
-
2.Adatforrás típusok
-
6. lecke
Beágyazott feliratkozási form (gyakorlattal)
-
7. lecke
Intelligens pop-up feliratkozási form
-
8. lecke
CRM vagy más adatbázis kapcsolatok
-
9. lecke
Importálás és a manuális adatfelvitel folyamatai (gyakorlattal)
-
10. lecke
Lista műveletek (szegmentálás, egyedi mezők, migráció) gyakorlattal
-
3.Reklámszövegírás és képszerkesztés
-
11. lecke
Eladni vagy bemutatni, avagy hogyan írjunk reklámszövegeket?
-
12. lecke
NLP reklámlevél anatómiája – írjunk struktúrában (gyakorlatta)
-
13. lecke
Hogyan irányítsuk a figyelmet egy reklám e-mailben? (gyakorlattal)
-
14. lecke
Képszerkesztés – alapismeretek (gyakorlattal)
-
4.A reklámlevél összeállítása
-
15. lecke
Alap hozzávalók egy e-mail kampányban: küldő, cím, e-mail(ek), lista, szegmentálás, landing oldal
-
16. lecke
E-mail sablon kiválasztása, használata (gyakorlattal)
-
17. lecke
Hatékonyságnövelés A/B teszteléssel, dinamikus tartalommal, mérési beállítások (gyakorlattal)
-
18. lecke
Tesztelés kiküldés előtt (kliensek, spam-check, linkek, stb) gyakorlattal
-
5.E-mail marketing automatizáció
-
19. lecke
Miért szükséges az e-mail marketing automatizálás és mik az alapfeltételei?
-
20. lecke
Üzenetsorozat koncepciók és logikai kapcsolatok bármelyik szoftver esetében (gyakorlattal)
-
21. lecke
Hogyan induljon az automatizmus – trigger típusok (gyakorlattal)
-
22. lecke
Üzenetsorozatok időzítése (gyakorlattal)
-
23. lecke
eCommerce és az e-mail automatizálás
-
6.E-mail marketing kampánymenedzsement
-
24. lecke
Brief és Re-brief szerepe az e-mail kampányban (gyakorlattal)
-
25. lecke
A kampány és a munkafolyamatok megtervezése
-
26. lecke
Szegmentálás/Perszonalizálás avagy ki a célcsoport? (gyakorlattal)
-
27. lecke
Utóértékelés az e-mail marketingben (gyakorlattal)