
|
|
“A legteljesebb, magyar nyelvű e-mail marketing képzés, ráadásul vizsgával. Több kollégának is kötelezővé teszem a részvételt” – Marosvölgyi Péter, Aegon Magyarország
“Milyen tudást kapok a tanfolyamon?”
Ez a képzés naprakész, elméleti információkat és gyakorlati képességeket biztosít. A távoktatás résztvevőjeként képes leszel ellátni az e-mail marketing feladatokat ügynökségi vagy megbízó oldalról egyaránt.
A vizsga – Az elméleti vizsga 100 kérdésből áll, amelyekre kattintással tudunk válaszolni, azaz válaszlehetőségeket adunk. A vizsga elvégzése után azonnal látni fogod az elért eredményt. A vizsgát nem kötelező megcsinálni, de ha meg szeretnél csinálni akkor jelezd az előadónak.
Mit kell tudni a mail szerverekről?
Milyen e-mail kliensek léteznek és miben különböznek?
Milyen e-mail marketing szoftverek léteznek és mik az alapvető tulajdonságaik?
CRM és az e-mail marketing szoftverek – külön-külön vagy együtt?
2020-as e-mail marketing trendek
Beágyazott feliratkozási form (gyakorlattal)
Intelligens pop-up feliratkozási form
CRM vagy más adatbázis kapcsolatok
Importálás és a manuális adatfelvitel folyamatai (gyakorlattal)
Lista műveletek (szegmentálás, egyedi mezők, migráció) gyakorlattal
Eladni vagy bemutatni, avagy hogyan írjunk reklámszövegeket?
NLP reklámlevél anatómiája – írjunk struktúrában (gyakorlatta)
Hogyan irányítsuk a figyelmet egy reklám e-mailben? (gyakorlattal)
Képszerkesztés – alapismeretek (gyakorlattal)
Alap hozzávalók egy e-mail kampányban: küldő, cím, e-mail(ek), lista, szegmentálás, landing oldal
E-mail sablon kiválasztása, használata (gyakorlattal)
Hatékonyságnövelés A/B teszteléssel, dinamikus tartalommal, mérési beállítások (gyakorlattal)
Tesztelés kiküldés előtt (kliensek, spam-check, linkek, stb) gyakorlattal
Miért szükséges az e-mail marketing automatizálás és mik az alapfeltételei?
Üzenetsorozat koncepciók és logikai kapcsolatok bármelyik szoftver esetében (gyakorlattal)
Hogyan induljon az automatizmus – trigger típusok (gyakorlattal)
Üzenetsorozatok időzítése (gyakorlattal)
eCommerce és az e-mail automatizálás
Brief és Re-brief szerepe az e-mail kampányban (gyakorlattal)
A kampány és a munkafolyamatok megtervezése
Szegmentálás/Perszonalizálás avagy ki a célcsoport? (gyakorlattal)
Utóértékelés az e-mail marketingben (gyakorlattal)