
MPW Akadémiakurzusok zenészeknek
|
|

Bánkuti DaniZeneipar szakértő
|
|
Elindult Magyarország elsőszámú zenei közösségének, a Magyar Producer Workshopnak a hivatalos online oktató platformja az MPW Academy! Az itt található első kurzus a műsorokban nagyon gyakran visszatérő problémát boncolgat, a Facebook tartalomgyártást és hirdetés kezelést.
Mit tartalmaz a kurzusban való részvétel?:
A teljes videós anyagot, amit bármikor, bármennyiszer, bárhol újra lehet nézni. Minden résztvevőnek van lehetősége igény esetén, egy egyszeri alkalmas 20 perces Skype-os konzultációra Bánkuti Danival. Letölhető PDF anyagok. Tagság az MPW Akadémia hamarosan induló saját zártcsoportjába, és további óriási kedvezmények kizárólag a kurzust résztvevők számára a jövőbeli tréningekből, könyvekből.
A kurzus a következő kérdésekre adja meg a választ:
Hogyan gyártsunk olyan tartalmat amit biztosan szeretni fog a közönség?
Miért ne kezdjünk el hirdetni jó tartalom nélkül?
Milyen típusú tartalmakra mozdulnak az emberek?
Hogy működnek a Facebook felhasználók?
Milyen a jó szórakoztató tartalom?
Hogyan állítsuk be részletesen a Facebook hirdetéseket?
Hogyan működik a Facebook és ezt, hogyan használhatjuk ki előnyünkre?
Hogyan működik a Facebook hirdetés kezelője?
Hogyan építsünk bizalmat a közönségünk körében?
Hogyan jussunk el olyanokhoz akik még nem ismernek minket?
Hogyan találjuk meg a célközönségünket?
Hogyan érjük el olcsón és hatékonyan a már meglévő közönségünket?
Milyen eszközök szükségesek a minőségi tartalom gyártáshoz?
Milyen a jó a tartalom?Hogyan spóroljunk a legtöbbet a Facebook hirdetéseken?
Milyen kiskapuk vannak a Facebookon?
Minden egyéb felmerülő kérdésre a rendszeren belül örömmel válaszolok ami a kurzus témájához kapcsolódik.
Szeretsz olvasni? Rendeld meg a Zenei Karrier Önerőből c. könyvemet, ami tökéletesen kiegészíti ezt a kurzust! A könyv vásárlói, teljesen "levásárolhatják" a könyv árát az MPW akadémián! Rendeld meg innen: http://www.bankutidani.hu
Mi is a Facebook üzleti stratégiája?
A Facebook pszichológiája
Facebook mint szórakoztatás
Milyen a jó szórakoztató tartalom?
Miért ne hirdessünk jó tartalom nélkül?
Klasszikus reklám vs. kreatív tartalom
Bizalom építés
Szövegezés
Fényképek
Videók
Facebook live
DJ mixek és zenék
Történet mesélés
Tartalom tervezés és stratégia
Jolly joker tartalom ötletek
Hol és hogyan találjuk meg a célközönségünket?
Facebook szabályzat
Hirdetési fiók beállítás
Hirdetéskezelő
Hirdetés típusok
Kampány célok, és lokációs célzások
Életkor, nemek
Részletes célzási lehetőségek
Egyéni célközönségek, remarketing
Költségkeret és ütemezés
Utolsó lépések
Elemzések, befejezés