Egyre kevesebb az organikus elérés, a hirdetések egyre drágábbak, van egy rakat új platfrom és felület… Sokszor már kiigazodni is nehéz, nemhogy vevőket szerezni. A közösségi média gyermekkora, a céltalan rajongótábor építés és a követőgyűjtés kora lejárt...
Hogyan lehet akkor mégis a legtöbbet kihozni a Facebook marketingből?
A közösségi médiát azért érdemes a cégeknek használni, mert segíti az üzletmenetüket, hiszen támogatja a teljes marketinget, új érdeklődőket, árajánlatkérőket hoz, értékesítési csatornaként működik, egyszerűsíti az ügyfélszolgálatot. Mindezt több platformon is mérhető módon.
Mostanában azonban egyre kevésbé elég az egyszerű, kép és link alapú Facebook kommunikáció. A képek és a videók kreatív használatára van szükség. Meg kell ismerkedni az (élő) videós tartalmak lehetőségeivel, a korszerű interaktív felületekkel és az egyszerűen használható kiterjesztett valósággal. A Facebook platfrom mellett pedig a Messengert és az Instagramot sem szabad kihagyni a képből.
A Facebook Marketing Restart online kurzus célja pontosan ez!
1. Bemutatjuk azt a stratégiai módszert, ami segít abban, hogy a közösségi médiával növeld a bevételeidet
2. Olyan kommunikációs tippeket adunk, amik segítségével új pezsgést vihetsz a közösségi jelenlétedbe
3. Ismertetjük azokat a legfontosabb hirdetési módszerek alapjait, amikkel több marketing célodat is tudod támogatni az adatbázis építéstől az értékesítésig
4. Inspirációkat és ötleteket adunk a kreatív, videó alapú kommunikációhoz
5. Bevezetünk a chatbotok világába, és megmutatjuk, hogyan tudja a Messenger segíteni a cégedet
6. Belenézünk a jövőbe, és felkészítünk a következő hónapok Facebook marketing trendjeire
7. A kurzus végén pedig rendelkezésedre bocsátunk egy startégia tervező segédtáblázatot, amiben meg tudod tervezni a saját stratégiádat is
Ha szeretnél egy átfogó képet kapni a korszerű közösségi média platformokról, és azokról a stratégiákról, amiket manapság használni érdemes, akkor tarts velem a Facebook Marketing Restart kurzusomon!