|
|
Hogyan írj hatékony online marketing stratégiát
Ugye milyen frusztráló, hogy idén megint nem készültél fel időben a Black Friday akcióra? Karácsonykor ismét elmaradtak a kampányok. Hogy hiába vannak jó ötletek a csapatban, a kivitelezésig már nem jutnak el? Hogy nincs rendszeres tartalom a blogon. Hogy úgy érzed, hogy a sötétben próbálsz célba lőni? Hogy nem tudod, hogy melyik marketinges erőfeszítésed működik, hogy céltalan az egész és nem látod a sok befektetett órákat üzleti eredménnyé érni?
Ezt a kurzust azoknak a marketingeseknek, vezetőknek, vállalkozóknak állítottam össze, akik szeretnék a marketinget egy következő szintre emelni. A tutorialban megtanítom, hogy válassz és elemezz értékesítési csatornát és hogyan rendezd őket stratégiába.
-
2.Kutatás
-
5. lecke
Információgyűjtés
-
6. lecke
Ügyfélszegmentálás
-
7. lecke
Versenytárselemzés
-
8. lecke
Kulcsszókutatás
-
4.Csatornák
-
11. lecke
Csatornák elemzése [Mátrix módszer]
-
5.A terv
-
12. lecke
Ütemezés