|
|
Hogyan szerezz több vásárlót a közösségi médiával?
"Na ne már, a termelés, piacozás mellett még azzal is foglalkozzak, hogy a közösségi médiát is használjam? De, mégis mikor, szezonban, hogyan?"
Tudom, hogy ezek a kérdések mennyire foglalkoztatnak (a konzultációk során ezt folyamatosan átbeszéljük), hiszen az időböl korlátozottan állunk. Míg a téli időszakban valamivel csendesebb az életünk, a tavaszi szezontól kezdődően minimum 2x kellene klónozni magunkat. Nincs éjszakánk, sem nappalunk, most pedig arról akarlak meggyőzni, hogy még egy feladatra figyelj és rendszeresen használd.
Elérkezett az idő, amikor azt kell mondanon, hogy a közösségi média jelenléted nélkül, nehezebb lesz az értékesítésed. A vásárlók döntését nagyban befolyásolja, hogy kit ismernek, kiben bíznak, kinek hiszik el, hogy amit keresnek azt lehet épp nálad fogják e megtalálni. Ebben tud segíteni, az ha tudatosan építed a közösségedet online.
A vidéki, helyi piacokon való jelenléted lehet egyelőre elégnek tűnik, de vajon meddig?
Lehetnél az első, akik online felületen is tájékoztatja a vevőit, hogy mikor, hol leszel megtalálható, mi lesz a termék, amivel készül, milyen meglepetésre számíthatnak akár, vagy épp, ha most nemtudsz ott lenni, akkor hogyan tudnak elérni.
Saját magunk dolgát is megkönnyíthetjük azzal, ha már úgy készülünk fel a piacra, hogy tudjuk mik az igények. Mennyivel jobb hazatérni úgy, hogy mindent eladtál? Mennyivel jobb úgy készülni a piacra, ha már külön felcímkézett csomagok jelzik a biztosan eladott termékeidet, és a többi már csak a bónusz? Mennyire jó érzés, ha a piacon kívül is rendelnek?
Nem kell mást tenned, csak mesélni magadról és élvezni, ahogy növekedsz.
-
1.Bevezetés
-
1. lecke
Bevezetés
-
2.Privát oldal vs. Üzleti profil
-
2. lecke
Privát oldal vs. Üzleti profil
-
3.Facebook optimalizálás
-
3. lecke
Facebook optimalizálás
-
4.Leggyakoribb hibák
-
4. lecke
Leggyakoribb hibák
-
5.Tartalomgyártás
-
5. lecke
Tartalomgyártás
-
6.Gyakorlati tanácsok
-
6. lecke
Gyakorlati Tanácsok