|
|
Az ajánlott GUI programozás nyelvek közül a legelterjedtebbek a Java, a Python és a C#. A GUI (Graphical User Interface) programozás célja, hogy a felhasználók könnyen használható felhasználói felületen keresztül kommunikálhassanak az alkalmazással. Ehhez a fejlesztőknek meg kell tervezniük a felületet, és programozniuk kell a mögötte lévő logikát. A felhasználói felület összetevői például gombok, szövegmezők, lista mezők, táblázatok és képek lehetnek. A GUI programozás során a fejlesztőknek figyelembe kell venniük az egyes eszközök és operációs rendszerek eltérő megjelenítési és interakciós szabványait is. A jó GUI tervezés és implementáció fontos az alkalmazások használhatósága és felhasználói élménye szempontjából.
-
1.Használt Ruhabolt grafikus alkalmazás
-
1. lecke
Eclipse és a feladat ismertetése
-
2. lecke
Adatszerkezet felépítése
-
3. lecke
A file beolvasása
-
4. lecke
File-ba írás, Date, LocalDate
-
5. lecke
PrintWriter, FileWriter, Map
-
6. lecke
JFrame, JTable, hozzuk létre a grafikus felületet
-
7. lecke
Layout, boundary, JLabel, JButton
-
8. lecke
DefaultTableModel
-
9. lecke
A táblázat megjelenítése
-
10. lecke
Funkciók és alkalmazáslogika
-
11. lecke
Kilépés és törlés
-
12. lecke
ParallelStream
-
13. lecke
setText, setVisible
-
14. lecke
Gombnyomásra file-ba írás
-
15. lecke
Tesztelés