
UnKnown Dizzy Dingo PR expert
|
|
A koronavírus okozta társadalmi helyzet jelentősen befolyásolja az emberek és a cégek mindennapi életét. A nemzetstratégiailag fontos vállalatoknál és a multinacionális cégeknél, a hazai nagyvállalatoknál jellemzően rendelkezésre áll egy pandémiás terv, amely összefoglalja a legfontosabb teendőket és tudnivalókat a veszteségek minimalizálása érdekében. Ugyanakkor a KKV-szektort teljesen váratlanul érte a jelenlegi járványügyi helyzet és a központilag meghozott intézkedések.
Egy pandémiás cselekvési lista ismerete elengedhetetlen ahhoz, hogy a cégek minimalizálják veszteségeiket és fenntartsák működőképességüket a veszélyhelyzet idején. Ugyanakkor jelenleg már nincs mód arra, hogy hosszú hónapok munkájával, szimulációk sorával kidolgozzanak egy teljes pandémiás ütemtervet.
Ez a kurzus a pandémiás tervek minimum-követelményeit tartalmazza általánosságban, amely alapján pár nap alatt összeállítható egy cégre/vállalkozásra szabott cselekvési ütemterv.
A VIPR Kommunikációs Ügynökségként 2009-ben több multinacionális cég pandémiás tervének elkészítésében résztvettünk, illetve kommunikációs szinten magával a világjárvánnyal is foglalkoztunk. Ez a tananyag az akkori tapasztalatainkat foglalja össze dióhéjban. Az anyag összeállítása során fő szempont volt, hogy megértessük minden KKV-céggel és válllakozóval, hogy fontos a nyugalmat mind a cég munkatársai, mind a partnerei körében megőrizni és lehetőség szerint minimalizálni a cég veszteségeit. Ehhez pedig szükséges egy hatékony pandémiás terv.
Bevezető a tanfolyam anyagához. Alapfogalmak tisztázása: Mi az a pandémia? Miért van szükség jelenleg válságmenedzsmentre minden cég életében?
Pandémiás válságstáb és koordinátor
Munkaügyi intézkedések
Gazdasági intézkedések
Higiénia a munkahelyen, javasolt teendők
Beszerzés Pandémia idején
Marketing feladatai a válság alatt
Menedzsment feladatok
Kríziskommunikációs terv alapjai, tematika
Összefoglaló