
VideotréningOnline üzleti képzések
|
|

Dr. Serényi JánosTréner
|
|
Az üzleti kommunikációnk kétharmadában történeteket mesélünk.
Ezért nagyon nem mindegy, hogy kinek, mit, mikor és milyen céllal mondunk el.
Ezen az online kurzuson megtanulod, hogy mikor és hogyan tudod kihasználni a storytelling módszerét.
A kurzus folyamán egy olyan üzleti célokhoz illeszkedő, tudatosan felépített vállalati sztoribankot készítünk elő, amelyhez bármikor lehet nyúlni, ha szeretnénk mások gondolkodásmódját megváltoztatni, cégünkkel szemben bizalmat építeni, vagy kellemetlen helyzeteket pozitívra fordítani.
A sztoribank mellé pedig stratégiai módokat is mutat, hogy miként párosíthatók a „bankban” lévő történetek az aktuális üzleti célokkal.
A kurzus végére:
Megérted, hogy miként segíti a történetmesélés az üzleti céljaid elérését
Megismered a sztoribank célcsoportra és a mesélő személyére szabás módját, folyamatát
Közösen elkészítjük a saját céges sztoribankotokat
Megtanulod, hogy mikor, hol és hogyan használd az előkészített sztori(ka)t, hogy azok összhangban legyenek az aktuális üzeti céljaiddal
Ha Te is szeretnél tudatosan, vonzó módon érdeklődést, bizalmat és szimpátiát kelteni önmagad és a céged iránt; ha szeretnéd napjaink egyik legértékesebb kommunikációs eszközét az üzleti sikereid szolgálatába állítani, akkor tarts velem és tanuld meg tudatosan használni a storytelling módszerét!
A csoportos vásárlási kedvezmény igénybe vétele érdekében, kérlek, keresd ügyfélszolgálatunkat az info@videotrening.hu e-mail címen.
Mielőtt belevágnál
Az értékközvetítő storytelling mindent visz?
A storytelling térhódításának okai
Miért fontos? Milyen hatása van?
FELADAT
Mik a hálás témák?
Általad megoldott problémák + FELADAT
Elégedett ügyfél + FELADAT
Mások vagyunk, mint a versenytársak + FELADAT
Ezért nagyon jó a cégnél dolgozni + FELADAT
Kollégáink dicsérete - áthallással + FELADAT
Társadalmi célú kommunikáció + FELADAT
A céges sztoribank szerepe és a történetek csoportosítása
Sztoribank létrehozásának folyamata
Hogyan használd az elkészült sztoribankot?
Miért fontos a személyes storytelling is?
Sztoritípusok forrás szerint
Sztoritípusok hangulat, stílus szerint
Sztoritípusok szándék szerint
Lehetünk-e lúzerként a saját történetünk szereplője?
Hogyan tud összefonódni a személyes és a céges sztori?
FELADAT
“A tudatos ülésrend”
Érdekérvényesítő témaváltás + FELADAT
Referencia értékű sztori + FELADAT
Vigyázz, a sztori visszavághat!
Ne feledd!