HVG szemináriumok & konferenciákBiztosan tapasztalta már, hogy könnyebben talál jó megoldásokat, és tudatosabban hozhat megfelelő döntéseket, ha megbízható forrásból kap új ötleteket. Célunk, hogy ezen ötletek túlmutassanak a hagyományos gazdasági megközelítéseken, új kitörési pontokat és megoldási javaslatokat nyújtsanak minden hallgatónk számára.
A szemináriumainkon és konferenciáinkon túl, amelyek a gazdaság és menedzsment témájú köteteinkre, tematikus weboldalainkra, illetve a hozzájuk kapcsolódó szakmai kiadványainkra épülnek, most egy újabb csatornáját is elindítottunk tudásunk megosztásának, mégpedig online kurzusok formájában, itt a Webuni-n.
HVG oktatói csoport
|
|
A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat. Ez idő alatt az is bebizonyosodott, hogy a tartalommarketing nem egy múló jelenség, hanem – ahogy Seth Godin marketingguru mondta – az egyetlen marketing, amely megmaradt.
Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők.
Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek
Témák:
- ügyfélkarakterek készítése és fogyasztói insightokon alapuló stratégia tervezése,
- munkaszervezést, automatizálást és analitikát támogató, forradalmasító technológiák
- agilis tartalommarketing
- a tartalommarketing eredményességének mérési lehetőségei
- a tartalom megismertetését, célba juttatását elősegítő terjesztési és kommunikációs csatornák
- a startupok tartalommarketingben rejlő lehetőségei
- közösségimédia-platformok – YouTuberek és az Instagram-jelenség
- a print média szerepe a tartalommarketingben
-
1.Tervezés és terjesztés
-
1. lecke
Pillantás az álarc mögé
-
2. lecke
Tartalommarketinget agilisan?
-
3. lecke
Tartalommarketing eredményességének mérése
-
4. lecke
Webshopok tartalommarketingje