
HVG szemináriumok & konferenciákHVG oktatói csoport
|
|
A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat. Ez idő alatt az is bebizonyosodott, hogy a tartalommarketing nem egy múló jelenség, hanem – ahogy Seth Godin marketingguru mondta – az egyetlen marketing, amely megmaradt.
Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők.
Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek
Témák:
Pillantás az álarc mögé
Tartalommarketinget agilisan?
Tartalommarketing eredményességének mérése
Webshopok tartalommarketingje