HVG szemináriumok & konferenciákBiztosan tapasztalta már, hogy könnyebben talál jó megoldásokat, és tudatosabban hozhat megfelelő döntéseket, ha megbízható forrásból kap új ötleteket. Célunk, hogy ezen ötletek túlmutassanak a hagyományos gazdasági megközelítéseken, új kitörési pontokat és megoldási javaslatokat nyújtsanak minden hallgatónk számára.
A szemináriumainkon és konferenciáinkon túl, amelyek a gazdaság és menedzsment témájú köteteinkre, tematikus weboldalainkra, illetve a hozzájuk kapcsolódó szakmai kiadványainkra épülnek, most egy újabb csatornáját is elindítottunk tudásunk megosztásának, mégpedig online kurzusok formájában, itt a Webuni-n.
HVG oktatói csoport
|
|
Tervezés és terjesztés a tartalom marketingben
EZ A KURZUS CSAK RÉSZEGYSÉGE A TELJES „Tartalommarketing 3.0” KURZUSNAK!
A hazai marketingszakmát már évek óta komolyan foglalkoztatja a tartalommarketing. A kezdetekre jellemző „aranyláz” mára megrostálta a lelkes kezdőket és kinevelte a profikat.
Ha lépést akarunk tartani a fejlődéssel, ismerünk kell a piacot alakító trendeket és közönségünk viselkedését, hiszen célcsoportunkat sem kerülik el a technikai innovációk, a kínálat bővülése és a fogyasztási szokásokat befolyásoló egyéb tényezők.
Ideje felülvizsgálni és frissíteni tudásunkat az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb elemek
A kurzus tartalma a következő fejezetekből áll össze:
- Pillantás az álarc mögé - Hogyan ismerhetjük meg a tartalomkészítéshez szükséges ügyfélkarakterünket - Mészáros József, Cognative
- Tartalommarketinget agilisan? - Bodó Árpád Zsolt, Sprint Consulting
- Tartalommarketing eredményességének mérése - Raskó Attila, Evocontent
- Webshopok tartalommarketingje - Tóth-Czere Péter, Telenor Magyarország
-
1.Tervezés és terjesztés a tartalom marketingben
-
1. lecke
Pillantás az álarc mögé
-
2. lecke
Tartalommarketinget agilisan?
-
3. lecke
Tartalommarketing eredményességének mérése
-
4. lecke
Webshopok tartalommarketingje