|
|
Építsd tudatosan a személyes márkádat!
Kinek jó a kurzus?
Karrierindítás, -váltás előtt állók, akik szeretnék tudni, hogy milyen lépéseken végig haladva tudnak magukról, olyan képet kialakítani, melyek segíti őket, hogy megvalósítsák céljaikat.
Egyéni-, kis- és középvállalkozók, akik különbözni akarnak a konkurenciától (pozicionálás), ezáltal jobban tudják értékesíteni magukat, terméküket vagy szolgáltatásaikat.
Miben segít a kurzusom?
Megmutatom neked lépésről lépésre, hogy hogyan tudod felépíteni a személyes márkádat, úgy hogy egy hiteles és látható képet alakítsd ki magadról a szakterületeden belül, valamint, hogy megkülönböztesd magad a versenytársaidtól, hogy elérd a céljaidat (pl. vásárlás, új munkahely). Online és offline eszközökön foglak végigvezetni, és olyan segédanyagokat fogsz tőlem kapni, amelyek segíteni fognak neked, hogy a saját magadról kialakított képet másokban tudatosan tud befolyásolni.
A kurzust bárhol, bármikor és bármennyiszer elvégezhetsz, megnézhetsz, visszatekerhetsz. Nem kell sehová sem utaznod, akkor nézed, amikor időd van rá, és olyan tempóban haladsz amiben Te szeretnél.
Ezekről lesz szó a kurzusomban
Mi is az a személyes márka és miért van rá szükség annak építése?
Megmutatom neked milyen egy erős személyes márka és hogyan tudod megkülönböztetni magad a versenytársaidtól.
Első lépés az önismeret felé:
Egy tréning anyagon foglak végig vinni, hogy jobban megismerd önmagad. Ezt követően meghatározzuk az “énötvözedeted” és kialakítjuk az egyedi személyes tulajdonságod.
Összeállítjuk a személyes márkád marketingtervét:
Meghatározzuk a célközönséged és elemezzük a konkurenciádat. Megmutatom, hogyan tudsz saját vizuális képet kreálnod a személyes márkádnak és végig viszlek egy személyes márkaépítés modellen is.
Elkezdjük kommunikálni a márkád az online csatornákon:
Megmutatom neked, hogy hogyan használd a közösségi csatornákat személyes márkád kommunikálására, hogyan kezdj neki egy saját honlapnak, illetve hogyan használd az email-t hatékony márkaépítésre.
Átvesszük az offline eszközöket
Az online felületek mellett átfogom veled beszélni, hogy melyik azok az eszközök, amiket érdemes kihasználnod, hogy hatékonyan tud kommunikálni a személyes márkád. Megírjuk az elevator pitchedet, megmutatom, hogyan készítsd el jól a névjegykártyád, a one pagered és átnézzük a kapcsolatépítés alapvető szabályait.
Személyes márkád fenntartása és karbantartása:
Megbeszéljük azt, hogy miért érdemes a Google-lal jóba lenni, mi az a google hatás és mire érdemes használni a google értesítő szolgáltatását. Emelett átnézzük, hogy mit érdemes tenned, hogy a közösségi csatornáidat fennt és karban tudd tartani.
Útravaló a kurzusból:
Összefoglalom neked az eddig együtt megtett út végeredményét.
Mit kapsz, ha beiratkozol a kurzusomra?
41 leckéből álló videósorozat, ami feldolgozza a személyes márka építés minden területét az elmélettől a megvalósításig.
Gyakorlati oktatást: az alap elmélet átadása mellett, gyakorlati példák, és feladatokon keresztül megmutatom azt is, hogy csináld.
Folyamatos támogatás: a kurzus elvégzése közben és után, ha bármilyen kérdésed van a témával kapcsolatban kérdezz bátran és segítek.
4 db letölthető segédanyag mellett, több tucat tippet, praktikát és eszközt, amelyek segítenek téged az énmárkád felépítésében.
A kurzus elvégzése után, előre meghatározott időpontban egy egyénre szabott 1 órás ajándék (ingyenes) skype konzultációt.
Szeretnél belenézni a kurzusomba? Görgess le a leckékhez, és nézd meg a 3 nyílt videót.
„Mutasd, mire költöd a pénzed és megmondom, milyen ember vagy valójában.” (J.W.Frick)
Úgyhogy költsd a pénzed a kurzusomra! ;)
-
2.Személyes márka a hétköznapokban
-
3. lecke
Mi a személyes márka és miért van rá szükség?
-
4. lecke
Milyen egy jó személyes márka?
-
5. lecke
Hogyan különböztesd meg magad versenytársaidtól?
-
3.Személyes márkaépítés folyamata
-
6. lecke
Rövid felépítése a folyamatnak
-
7. lecke
Célod meghatározása
-
4.Ismerd meg önmagad!
-
8. lecke
Kezdetek
-
9. lecke
SWOT analízis
-
10. lecke
Énötvözet és USP meghatározása
-
5.Tervezd meg márkád marketingtervét!
-
11. lecke
Bevezető
-
12. lecke
Célközönség meghatározása
-
13. lecke
Konkurencia elemzése
-
14. lecke
Vizuális egységes kép kialakítása
-
15. lecke
Personal Branding Canvas Model bevezető
-
16. lecke
Personal Branding Canvas Model - 1.rész
-
17. lecke
Personal Branding Canvas Model - 2.rész
-
18. lecke
Personal Branding Canvas Model - 3.rész
-
19. lecke
Összefoglalás
-
6.Kommunikáld márkád (online eszköztárak)
-
20. lecke
Bevezető
-
21. lecke
Honlap
-
22. lecke
Facebook
-
23. lecke
Linkedin
-
24. lecke
Egyéb közösségi médiák
-
25. lecke
Blogolás
-
26. lecke
Email kommunikáció
-
27. lecke
Összefoglaló
-
7.Kommunikáld márkád (offline eszköztárak)
-
28. lecke
Bevezetés
-
29. lecke
Saját történeted
-
30. lecke
Elevator pitch
-
31. lecke
Névjegykártya
-
32. lecke
One pager
-
33. lecke
Megjelenés és kapcsolatépítés
-
34. lecke
Online és Offline Összefoglaló
-
8.Tartsd fenn és karban személyes márkád!
-
35. lecke
Bevezető
-
36. lecke
Google hatás
-
37. lecke
Google értesítő
-
38. lecke
Közösségi média
-
39. lecke
Összefoglaló