|
|
Neked szól ez kurzus, ha elakadásaid vannak az ügyfélszerzéssel, esetleg induló vállalkozóként eleve attól félsz, hogy nem lesz majd elég ügyfeled - így inkább bele sem vágnál. Az ügyfélszerző képzés abban segít neked, hogy túl tudj lépni a "nincs elég ügyfelem" problémán és a "mi van ha nem lesz elég ügyfelem" félelmén.
Ez a 10 órás videókurzus megoldást nyújt az ügyfélszerzés égető kérdéseire! Ha szeretnél végre egy komlex és hosszú távú megoldást, ha szeretnéd minimalizálni az ügyfélszerzésre fordított értékes idődet, miközben minőségi ügyfeleket vonzol a vállalkozásodba, válaszd ezt a képzést!
A legtöbb hasonló tanfolyam egy-egy területről merít csak: sales funnel, célközönség, buyer persona, kommunikáció, történetmesélés - és napestig sorolhatnám. Viszont a nagy egészet nem mutatják be! Ez a kurzus átfogó képet ad a marketing, a sales, a kommunikáió és az ügyfélkapcsolatok témáit is elemezve és vizsgálva.
Az oktatóanyag komplex, mindenre kitér, ami ügyfélszerzés kapcsán fontos, nemcsak egy-egy területre összpontosít. Ezzel segít neked is abban, hogy felmérd az elakadásaidat, javítsd az ügyfélszerztési folyamataidat és végre kiszabadulj az ügyfélszerzés nyomasztó mókuskerekéből. Itt nem csak innen-onnan kiemelt részletekkel próbáljuk foltozni a "szakadásokat", hanem egy teljesen új átfogó képet és stratégiai irányt kaphatsz!
Hogy miért tőlem tanulj? Mert voltam már marketinges nagy multinál, nemzetközi cégcsoportnál, hazai KKV-nál. Több, mint 2 éve már, hogy vállalkozó vagyok: virtuális asszisztensként és marketingesként támogattam más KKV-k marketing folyamatait, illetve a saját vállalkozásom marketingjéért is én felelek már az indulásom óta. Vállalkozóként kétszer is felépítettem már a teljes ügyfélkörömet:
- Elször az indulásomkor, ami annyira jól sikerült, hogy pár hónap után már kiszervezett munkákra épült a vállalkozásom.
- Másodszor pedig annyira bíztam az ügyfélszerző képességeimben, hogy az esküvőm előtt a szervezés idejére felmondtam a teljes ügyfélkörömet. Ráadásul akkor már a KATA törvény is közbeszólt, és az új ügyfélköröm egy sokkal specifikusabb célcsoport lett: virtuális személyi asszisztensként folytattam tovább.
- Harmadszor pedig most 2023. májusában hagytam magam mögött ideiglenesen a virtuális asszisztenciát, hogy a költözésünkre és az épülő házunk végső simitásaira fókuszálhassak. Teljes magabiztossággal tudom: amint időszerű lesz, harmadszor is pillanatok alatt felépítem az új ügyfélkörömet.
Hogy ezt miért meséltem el? Mert így látod a legjobban: megvan a tudásom ahhoz, hogy feltárjam neked az elakadásokat, a problémákat, a legnehezebb feladatokat is, majd térképet adjak a kezedbe ahhoz, hogy túl tudj ezeken lépni. Hiszek abban, hogy egy jó tanár nem kiveszi a kezedből a feladatot és megoldja helyetted, hanem megmutatja és megtanítja neked, hogyan old meg te magad a problémát.
Erre építem a képzéseimet és a tanácsadásaimat is - így a mentorprogramjaimat is. Megtanulhatod a segítségemmel, hogyan lehet hosszú távon sikeres a vállalkozásod marketingtevékenysége - akkor is, amikor már nem leszek ott, hogy a kezedet fogjam.
-
1.Marketing ismeretek
-
1. lecke
Marketing alapok
-
2. lecke
Célközönség és buyer persona
-
3. lecke
Célcsoport szűkítése és niche marketing
-
4. lecke
B2B vagy B2C: különbségek és hasonlóságok
-
5. lecke
Sales funnel
-
6. lecke
Közösségi média
-
7. lecke
Weboldal és SEO
-
2.Árazás
-
8. lecke
Taktika és vállalkozási stratégia szerepe az árazás során
-
9. lecke
Árpolitika, árazás és az árverseny
-
10. lecke
Hogyan kerüld el, hogy az ügyfél alkudni akarjon az áraidból?
-
11. lecke
Akciók, kedvezmények és ingyenes anyagok
-
3.Kommunikáció
-
12. lecke
Kommunikáció alapok
-
13. lecke
Történetmesélés, az ügyfélszerzés hatásos eszköze
-
14. lecke
Elevator Pitch: Add el magad fél perc alatt!
-
15. lecke
Szellemi felkészülés a találkozókra, hogy meggyőzd az ügyfelet
-
16. lecke
Lelki felkészülés a találkozókra, hogy meggyőzd az ügyfelet
-
17. lecke
Fizikai felkészülés a találkozókra, hogy meggyőzd az ügyfelet
-
18. lecke
Tárgyalástechnikai tippek, trükkök
-
19. lecke
Kifogáskezelés
-
4.Ügyfélszerzés
-
20. lecke
Bevezetés az ügyfélszerzésbe
-
21. lecke
Személyes tapasztalataim az ügyfélszerzéssel
-
22. lecke
Részletesen az ügyfélszerzési módokról
-
23. lecke
Titkos sikerrecept: Jelentkezz 100%-os sikerrel a meghirdetett munkákra!
-
5.A kincset érő tudás, avagy ami az új ügyfeleknél is fontosabb
-
24. lecke
Legnagyobb ügyfélszerzési hibák, amik megölik a vállalkozásodat!
-
25. lecke
Ki ne legyen az ügyfeled?
-
26. lecke
Tényleg kell neked még ügyfél? Mikor kell megállni?
-
27. lecke
A tartós siker alapja
-
28. lecke
Lehetséges problémák és megoldásaik