
|
|
Ha nem találsz megfelő szakirodalmat a UX alapokról, nem tudod, mit csinál pontosan egy UX tervező, nem vágnál bele egy hosszú, drága képzésbe, ez a tananyag neked szól.
Megpróbálom a legegyszerűbb módon megmutatni a lényeget, gyakorlati tapasztalattal kiegészíteni, hogy megismerd a szakmát.
A 3D tervezési modellen keresztül mutatom be, mit szoktunk csinálni, és hogyan, természetesen a teljesség igénye nélkül.
Miről is lesz szó a képzés alatt?
Mi a UX? (mint szakma :))
UX "előszoba"
Hasznos irodalmak, perspektívák a szakmában, gondolatok a szakmáról
Kutatás alapok
Információszerzés a célcsoporttól
Információszerzés a megrendelőtől
Desk research
Koncepció, avagy a fáklya az úton (mit tervezünk?)
Hogyan alakítsunk ki koncepciót (workshop módszertan példák)
Flow
Perszónák (kinek tervezünk)
Tervezés elmélet (ergonómia, heurisztika, gestalt)
Motivációs elméletek (Hooked modell, szokások)
Drótváz, mint tervezési eszköz
Tervezési alapok (hogyan válasszuk ki a legjobb megoldást)
Iteratív tervezés, felhasználói tesztelés