|
|
Az elmúlt években robbanásszerű fejlődésnek lehettünk tanúi az AI különféle felhasználási területein. Számos AI-alapú HR szoftver és platform jelent meg a piacon, melyek segítségével automatizálhatóak és hatékonyabbá tehetőek a főbb toborzási és HR folyamatok: a toborzás, kiválasztás, a teljesítményértékelés, a munkavállalók fejlesztése vagy épp a döntéshozatal.
Az automatizáció térnyerése nem csak ezekre a belső folyamatokra van hatással, de új lehetőségeket teremt a munkavállalói élmény területén is. Lehetővé teszi a valóban személyre szabott, hiperperszonlaizált munkavállalói élmény kialakítását, ami segít bevonzani, megtartani és elkötelezetté tenni azokat a szakembereket, akikre a vállalatnak szüksége van üzleti céljai eléréséhez. A jövőben az AI és az emberi kapacitások szoros együttműködése lesz a kulcs ahhoz, hogy a vállalatok sikeresen alkalmazkodjanak a változó munkaerőpiaci környezethez és fenntartható előnyöket érjenek el versenytársaikkal szemben.
TÉMÁK
- AI a HR-ben - lehetőségek AI támogatással
- Hiperperszonalizált jelöltélmény az AI felhasználásával
- Gyakorlati megoldások a toborzás automatizálására (Önéletrajzok szűrése, álláshirdetések, személyre szabott üzenetek, chatbotok)
- Hogyan javíthatja az AI a munkavállalói élményt
- Gyakorlati megoldások a munkavállalói élmény újratervezésére és a HR folyamatok automatizálására (onboarding, fejlesztés, munkavállalói elkötelezettség, adatalapú HR)
- Az AI felhasználásának biztonsági keretei, kockázatok, veszélyek és regulációs kísérletek