
AkadémiaAkadémia
|
|
"Micsodaaaa??? Dehát senki sem olvas már blogokat!"
Mekkora tévedés!
Miközben sokan hamis tévhitek alapján döntik el, hogy ők aztán soha nem kezdenek neki, mások havonta több tízezer olvasót szereznek a bejegyzéseik által. Tudom, most azt gondolod, hogy "jó, de milyen olvasók azok.." Ám ez a kérdés fel sem merül benned, ha megtanulsz minőségi tartalmat gyártani céllal, stratégia alapján. Olyan tartalomra gondolok, amit a megfelelő közönség fog olvasni, azok, akik később inni fogják a szavaidat, és követni akarják az utadat, és megvenni a termékeidet, vagy kipróbálni a szolgáltatásaidat.
Csak az elmúlt 3 évben több száz szakértőt és brandet segítettem ahhoz, hogy nekik ne kelljen éveket várniuk arra, hogy kialakulhasson egy értékes, valódi olvasótábor, aki követi minden lépésüket, és hajlandó költeni is náluk.
Szerencsére ma már több olyan gépezet áll a rendelkezésünkre, mint a blog.hu, amit ha jól tudsz használni, és a szerkesztők kiemelik a bejegyzésedet az index2 vagy az index.hu címlapjára, akár 5-10 ezren is olvashatják az első bejegyzésedet. Ugye jól hangzik?
A jó hír az, hogy már már több száz olyan példát tudok felhozni arra, hogy valakivel a közös munkánk eredményeképp ez megtörtént. Az évek során kiteszteltem, hogy
.. így neked már nem kell tesztelned, csak élvezned, ahogy végre visszajelzések is érkeznek a munkáddal kapcsolatban, és elindul az a növekedés, amiről már régen álmodoztál, esetleg felpörög az eddig alvó blogod anélkül, hogy folyton hirdetnéd.
Kifogások
Mínusz első lépés
Eszköz a tartalmak meghatározásához
Kifogyhatatlan tartalom
Blogbejegyzés struktúra
Mitől kel életre egy bejegyzés?