
|
|
Tudom, hogy Te is vágysz arra, hogy a posztjaid hirdetés nélkül is működjenek, ám ha hirdetsz, akkor sem mindegy, hogy mennyire lett profin és tudatosan összeállítva az a bizonyos tartalom. A legtöbben sajnos még mindig elégedetlenek az online jelenlétükkel, a posztjaik nem generálnak elérést, maximum pár lájkot, és bizony sokan elhiszik, hogy az egyetlen megoldás a funnelek és a hirdetések bevetése - ám ez hatalmas tévedés.
A kurzus elején rögtön megmutatom, hogy mik azok a leggyakoribb hibák, amiket lehet, hogy Te is elkövetsz, amik hátráltatnak abban, hogy a posztjaid valóban jól teljesítsenek, és megszólítsák a közönségedet.
Ezt követően pedig el is indulnak a kurzus gyakorlatias leckéi, ahol több olyan azonnal hasznosítható eszközt mutatok be neked, ami segít abban, hogy egyrészt soha ne fogyj ki a tartalomból, másrészt pedig elérést és aktivitást generáló, izgalmas tartalmat gyárthass (amit máshogy mutatsz meg minden felületen), olyat, amiről még holnap is beszélni fognak az olvasóid.
A kurzsus során megmutatom, hogyan:
A tartalomgyártás művészet, odafigyelést, és gondos tervezést igényel. 2012 óta használom a kurzusban megosztott módszertant és eszközöket, amik lehetővé tették, hogy egyrészt soha ne fogyjak ki tartalomból, másrészt hirdetés nélkül is komoly elérést generáljak nemcsak én, de azok az ügyfelek is, akik bevetették őket.
Tarts velem, ha eleged van, hogy körülötted már mindenki profin gyárt tartalmat, de Te még úgy érzed, még mindig nem érted, hogy miért van az, hogy valaki 3-400%-al nagyobb elérést tud generálni hirdetés nélkül, mint Te, miközben ugyanannyi követőjük van..
A kurzus folytatása a Tartalomgyártás mesterkurzus: https://oravecznora.webuni.hu/kepzes/tartalomgyartas-mesterkepzes
Bevezetés
A leggyakoribb hibák, amiket lehet, hogy Te is elkövetsz
Problémák, amik ellehetetlenítik a Facebook oldalad működését
Miért fontos a célcsoport-specifikus tartalomgyártás?
Kontent iránytű
Hogyan érd el, hogy ne fogyj ki a tartalomból?
Naplózás
Naplózás főlecke
360 fokos tartalomgyártás
Appok, amiket használok