
Hamar DomonkosGTD és hatékonyságspecialista
|
|
„Az elméd ötletek gyártására való, nem azok tárolására.” - David Allen
Túlterheltnek érzed magad?
Akkor ismerd meg a Getting Things Done® módszertant!
Mi az a Getting Things Done®?
A Getting Things Done®, vagy röviden GTD® David Allen produktivitási szakértő által leírt módszertan, mellyel úgy növelhetjük a személyes hatékonyságunkat, hogy ezzel egyidőben drasztikusan csökken a stressz az életünkben.
A hagyományos időkezelési módszerekkel ellentétben, melyek leginkább a stratégiai ötletekre helyezik a hangsúlyt (80/20-as szabály, Fontos-sürgős mátrix stb...), a GTD® módszertan a konkrét gyakorlati megoldásokra fókuszál.
A módszertan központi eleme, hogy könnyítsünk a pszichés terhelésen azáltal, hogy a feladatainkat és kötelezettségvállalásainkat „tisztázzuk”, majd az így kapott eredményeket a fejünk helyett egy megbízható rendszerben tároljuk. Az így felépített rendszer ezek után magabiztosan segít bennünket a feladatok kiválasztásában.
A GTD® metodológiát világszinten olyan sikeres cégek használják, mint a Google, a Morgan Stanley, a Siemens, vagy a KPMG. Hazánkban pedig, hogy csak a legnagyobbakat említsük a Prezi, a Ustream, az Ericsson, a GE, az Unilever és a Sberbank.
A kurzus során megtanulod, hogy...
Ha Te is szeretnéd elsajátítani, azt az 5 lépést, amelynek rendszeres és tudatos alkalmazásával megszabdulhatsz az állandó túlterheltségtől és stressztől, akkor iratkozz be képzésünkre, és kezdd el Te is használni a GTD® módszertanát!
Miért ne tároljunk a fejünkben?
GTD vs Időmenedzsment
A GTD 5 lépése
Mi köti le a figyelmünket?
[FELADAT] Rögzítés
Hogyan rögzítsünk és mit?
Hogyan csináljam jól?
Hogyan használjuk a tisztázás térképet?
Hogyan csináljam jól?
[FELADAT] Tisztázás
Hol a helye a már letisztázott teendőknek?
GTD feladatrendszerezés Excel-táblában
Hogyan csináljam jól?
[FELADAT] Rendszerezés
Miért fontos reflektálni?
Heti Áttekintés szokása
Hogyan csináljam jól?
[FELADAT] - Reflektálás
Végezd el!
Hogyan csináljam jól?
[FELADAT] Cselekvés