|
|
Hogyan csináljak pénzt az énmárkámból?
Irígykedve nézed a sikeres szakértőket, és arra vágysz, bárcsak Neked is olyan órabéred lehetne, mint a példaképeidnek, és olyan emberekkel dolgozhatnál szakértőként/tanácsadóként, akikről álmodozol? Az sem kizárt, hogy ez már mind valóság számodra, ám szeretnéd, ha egy picit tudatosabban tervezhetnéd a termékeidet/szolgáltatásaidat, de azt sem tudod, hogyan hozz létre egy olyan szolgáltatást, illetve egyéb bevételi forrásokat, amik tűpontossággal céloznak, és a valódi erősségeidre épülnek?
Ahogy az énmárka folyamatosan veled együtt változik, így a szolgáltatások és az online termékek listája is, tekintve, hogyha épp kiégtél az online kurzusok készítésében, garantálom, hogy legalább két évig hallani sem akarsz róla. Ugyanez a helyzet a tanácsadással. Pontosan ezért fontos, hogy ne csak egy bevételi forrásra hagyatkozz, és pontosan tudd, hogy melyiket hogyan hozd létre.
A kurzus során a konzultációk során is használt metódust osztom meg Veled, hogy külső segítség nélkül is létrehozhasd az egyedi, a többiektől könnyedén megkülönböztető, saját szolgáltatásaidat és termékeidet.
A következő kérdésekre biztosan választ kapsz:
- mik a leggyakoribb hibák, amik lassítanak és ellehetetlenítik a sikert szakértőként?
- hogyan alakítsd ki a megfelelő terméket/szolgáltatást a közösséged számára?
- hogyan jöhetsz rá a lehető legegyszerűbben, hogy milyen terméket célszerű kiraknod a piacra, ami aztán a védjegyeddé válhat, hogy magasan kitűnj a többi szakértő közül?
- mi a bestseller szolgáltatások titka?
- mi az a 4 típus, akiket célzunk a közösségi média felületeken, és milyen szolgáltatást hozhatsz létre számukra?
- hogyan hozhatsz létre valós szükségletekre hiánypótló szolgáltatást?
- továbbá a kurzus során megismerhetsz majd 20 bevételi forrást is, amik közül a kedvenceidet akár azonnal beépítheted a kínálatodba!
Többek között ezekkel a témákkal foglalkozunk a kurzus során, ami garantáltan új kapukat nyit ki előtted.
-
1.Hogyan csináljak pénzt az énmárkámból?
-
1. lecke
Miért nem jutok egyről a kettőre?
-
2. lecke
Alapok: termékismeret
-
3. lecke
Termékfejlesztés: lépésről-lépésre
-
4. lecke
Termékfejlesztés: fázisok
-
5. lecke
Termékskála