
|
|
Az „Ügyfélkezelés és értékesítés” című e-learning képzés célja, hogy gyakorlatorientált tudást biztosítson mindazok számára, akik napi szinten kerülnek kapcsolatba ügyfelekkel, partnerekkel, vagy részt vesznek a cég szolgáltatásainak, termékeinek értékesítésében.
A kurzus során a résztvevők megismerik az ügyfélkapcsolati folyamatok főbb lépéseit, a professzionális kommunikáció alapelveit, az ügyféligények felismerésének és kezelésének módját, valamint az értékesítési folyamat lépéseit – a kapcsolatfelvételtől a zárásig. Külön modul foglalkozik az ügyfélpanaszok kezelésével, a konfliktuskezeléssel, valamint az utánkövetés fontosságával.
A képzés kitér a vállalatra jellemző ügyfélkommunikációs elvekre, a személyes és telefonos kapcsolattartás irányelveire, valamint a hiteles, bizalmon alapuló partneri kapcsolatok kialakításának módszereire. A tananyag célja, hogy a résztvevők ne csak technikákat sajátítsanak el, hanem egy olyan szemléletet is, amely hosszú távon erősíti a cég ügyfélcentrikus működését.
A képzés végén egy összefoglaló kérdéssor segíti a tudás elmélyítését, a sikeres teljesítést követően tanúsítvány igazolja az elsajátított ismereteket.
Ügyfélkezelés és értékesítés bevezető videó
Az anyag felépítése és az eladás sorrendje
Mit csinál egy igazi értékesítő? videó
Gyakorló teszt
Mire adj el: Célok és problémák videó
Gyakorló teszt
Láttamozás mint kulcs összetevő videó
Gyakorló teszt
Beszélj úgy, hogy megvegyenek videó
Gyakorló teszt
Profi kérdezéstechnika (VAGY kérdések) videó
Gyakorló teszt
Irányítsd a vételt: kontroll az értékesítésben videó
Gyakorló teszt
Növeld a megértést: tény-előny párokkal videó
Gyakorló teszt
Folyamat összefoglalva - sorrend még egyszer videó
A vevő megközelítése másképpen videó
Gyakorló teszt
Körbevezetés és bizalomépítés videó
Melléklet- prezentáció
Gyakorló teszt
Úton a zárás felé 3D tervezéssel videó
Gyakorló teszt
Rendeltesd meg az ajánlatod! videó
Gyakorló teszt