|
|
ArtCAM alapképzés
A kurzus az ArtCAM Online Alapképzés anyagaiból készül, tematikus részekre bontással.
A tematika főbb pontjai, melyek különböző részletességgel kerülnek kifejtésre:
- A szoftver alapkoncepciója, kezelése, kezelőfelülete, korlátai.
- Bitmap, vektor, relief, layer, összeállítás, toolpath, nc program - fogalma, értelmezése, különbségek, mire jó
- Bitmap, vektor kezelése, egyikből-másikba, korlátok, mire jó, hogyan
- Reliefek készítése, szerkesztése - alap és haladó(bb) szinten
- Reliefek felhasználási lehetőségei, összeállítás, gyűrűk, fej domborművek
- Szerszámpályák, megmunkálás - alapok
A képzés anyaga az ArtCAM Online Alapképzés anyagából lett összeállítva, ezért:
- Az egyes leckék logikai sorrendben hangzanak el, de azok akár külön-külön is érthetőek, és segíthetnek egy adott témakor megértésében.
- Az egyes leckék indulása és vége különösebb bevezető és átvezető nélkül történhet, hiszen az online lezajlott oktatás más bontásban hangzott el.
- Mivel a képzés online zajlott, ezért annak stílusa, hanganyaga néhol "lazább", nem előre megfogalmazott szöveg.
- A letölthető anyagok között elérhetőek a használt fájlok, ha párhuzamosan akarjátok csinálni a programban.
- (Az anyagban elhangzott példa cég nevek fiktív nevek, azok valós cégnevekkel történő egybeesése csak a véletlen műve. Az anyagban elhangzott gazdasági, üzletpolitikai fejtegetések és árak, csak spekulációk, találgatások, azoknak valós alapja nincsen. Mindkét elöző feltételből származtatott bármilyen kijelentés, állítás és okfejtés alaptalan.)
-
1.Általános ArtCAM ismeretek
-
1. lecke
Kedvcsináló - a működés rövid bemutatása
-
2. lecke
Kezelőfelület ismertetése, működés alapjai
-
3. lecke
Layerek és objektum típusok ismertetése
-
3.Vektorok szerkesztése
-
6. lecke
Vektorok szerkesztése #1
-
7. lecke
Vektorok szerkesztése #2
-
8. lecke
Vektorok szerksztése #3
-
9. lecke
Feliratok készítése
-
10. lecke
Vektor Layerek használata
-
11. lecke
Vektorok javítása
-
4.Bitmap - Vektor
-
12. lecke
Bitmap - Vektor
-
5.Reliefek készítése
-
13. lecke
Shape Editor használata #1
-
14. lecke
Shape Editor használata #2
-
15. lecke
Relief Layerek alkalmazása
-
16. lecke
3D Blend használata
-
17. lecke
Magasság beállítása és analízis
-
18. lecke
Bitmap - Relief - Bitmap
-
19. lecke
Clipartok használata
-
20. lecke
Textúra készítése
-
21. lecke
Simítás és Sculpting
-
6.Arc domborművek készítése
-
22. lecke
Álltalános módszer
-
23. lecke
Face Wizzard
-
24. lecke
Emboss Relief Wizzard
-
7.CAM alapok maráshoz
-
25. lecke
Marási alapfogalmak és paraméterek
-
26. lecke
Alap beállítások és szerszám beállítások
-
8.2D marás alapok
-
27. lecke
2D Profil marás
-
28. lecke
2D Zseb marás
-
29. lecke
2D marás kúpos maróval