
UnKnown Super SnakeFrancy Akadémia
|
|
Ha azt szeretnéd, hogy halljanak rólad, hogy tudják ki vagy, mit csinálsz és mik a legfőbb értékeid, ami miatt érdemes veled dolgozni vagy tőled vásárolni, akkor tudatosan fel kell építened a saját történetedet. A hitelesség persze az egyik legfőbb szempont ennél a fázisnál is, hiszen csak akkor fognak bízni benned, ha látják, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz és jó is vagy a saját területeden. Hogyan tudod ezt megmutatni a külvilágnak? Ebben segít neked ez az online mesterkurzus, hogy meg tudd fogalmazni az üzeneteidet, a missziódat és később ezek mentén a bemutatkozásodat!
Miért jó, ha van egy összeszedett márkatörténet a zsebedben? Használhatod ...
Szlogen vagy célmondat megfogalmazásához
Manifesto, azaz bemutatkozás rövid és hosszú leírásához (Ezt használhatod a közösségi oldalak felületein, weboldal Rólam menüpontjához, vagy bármilyen pr-anyagban, amiben be kell mutatod magadat és a márkádat.)
Termék vagy szolgáltatás promóciójához
A kurzus alatt segítek összeszedni a gondolataidat, rávilágítok, hogy milyen kérdéseket érdemes feltenni magadnak, mielőtt megfogalmaznád a bemutatkozásodat és hogy milyen szempontokra érdemes odafigyelni, ha azt szeretnéd, hogy valóban felfigyeljenek rád és a márkádra. A siker kulcsa nem kizárólag abban áll, hogy milyen terméket árulsz vagy milyen szolgáltatást nyújtasz, sokkal inkább abban, hogyan tálalod ezt a leendő ügyfeleid előtt. Amikor magunkat kell bemutatni, hajlamosak vagyunk vagy alulértékelni a tudásunkat, vagy egyszerűen lebecsülni önmagunkat, éppen ezért segítek abban, hogy reálisan lásd mindezeket és hitelesen tudd prezentálni a valódi értékeidet mások felé. Ha elvégzed ezt a kurzust, olyan kérdésekre kapsz választ, mint például:
Miért csinálod azt, ami csinálsz?
Mi a küldetésed?
Milyen az egyéni hangvételed?
Mi a te történeted?
Mitől vagy más, mint a többiek?
Milyen üzenetekkel fogsz kommunikálni magadról?
Milyen felületeken hallasd a hangodat? - Online marketing felületek kihasználása
Gyakorlat