Logó
Képzések

Employer Branding: munkáltatói értékígéret

Határozd meg te is munkáltatói értékígéreted!

A kurzusról

AZ ELSŐ 100 BEIRATKOZÓ MOST INGYENESEN HOZZÁFÉRHET A KURZUSHOZ A "Beiratkozom" GOMBRA KATTINTÁS UTÁN AZ "EBEVP100" MEGADÁSÁVAL!

 

Nem elég vonzó és hiteles üzenetet közvetítesz a toborzás során?

A potenciális munkatársak nem tudják, hogy miben különböztök a versenytársaktól?

A meglévő munkatársak nem azt gondolják a cégetekről, amit te szeretnél?

 

Tedd meg velünk az egyik legfontosabb lépést a sikeres Employer Branding érdekében: Határozd meg te is munkáltatói értékígéretedet a hatékonyabb toborzási- és megtartási folyamatok érdekében!

 

Mi az a munkáltatói értékígéret?

A munkáltatói értékajánlat, vagyis az Employer Value Proposition (EVP) az az előre megfogalmazott üzenet, munkáltatói értékígéret csomag a cégünkről, amelyet közvetíteni szeretnénk kifelé a potenciális munkatársaknak, valamint befelé a már meglévő munkatársak számára.

 

Milyen a jó Employer Value Proposition (EVP)?

  • szervezeten belül releváns
  • versenytársakhoz képest megkülönböztető
  • célcsoport számára vonzó és hiteles

 

Milyen szerepe van az EVP-nek az Employer Branding tervezési folyamatában?

Az Employer Branding Stratégia alkotás során:

  • az employer branding üzleti igényből kiindulva térképezzük fel az üzleti célokat és elvárásokat
  • diagnózist végzünk a munkáltatói érték ígéret csomag meghatározása érdekében (kutatásunk a saját és a versenytársi környezet megítéléséhez és a célcsoport megértéséhez segít hozzá)
  • a diagnózisra alapozva, a vezetőséggel közös értésben fogalmazzuk meg a lokálisan releváns, versenytársakhoz képest megkülönböztető, és a célcsoport számára nem csak vonzó, de egyben hiteles munkáltatói értékajánlatot (employer value proposition – EVP)
  • az EVP meghatározását követi az EVP életre keltésére és fenntartására, valamint fejlesztésére vonatkozó Kreatív Employer Branding Stratégiai tervezés (minden munkavállalói élménypontba az érintettekkel közösen, az EVP-t erősítő employer branding eszközöket építünk be, amikkel az egész életciklust fejlesztjük
  • Mindvégig a három alapcél, - a bevonzás, elkötelezés és megtartás - hatékonyságának érdekében, üzleti eredményességi mérőszámok alapján tervezünk

 

Az EVP tehát az az alap, amire az employer branding eszközeit, ötleteit, csatornáit használva építkezhetünk. Az employer branding eszközeivel az EVP-t fordítjuk le kreatív üzenetekké, vizuális megjelenésekké, üzenet csomagokká és akciókká. Ezeket az egész munkavállalói életciklus folyamatba integráljuk, ami ott kezdődik, hogy valaki először hall a cégről és azután is tart, ha valaki felmondott és elment a cégtől.

 

Ha Te is szeretnél vonzó és hiteles munkáltatói értékígéretet megfogalmazni leendő- és meglévő munkatársaid számára, akkor várunk kurzusunkon!

 

FIGYELEM: Ez az online kurzus részét képezi a teljes Employer Branding kurzusunknak is, ezért ezen a kurzuson belül találsz egy kedvezményes kuponkódot, amellyel beszámításra kerül ennek az ára a nagy kurzus árába. 

A legjobb képzések a témában

Melegen ajánlott hideghívás
A hideghívás és a telefonos megkeresések hatékony módszerei, egy kurzusban.
Tulok Imre
Tulok Imre
Értékesítési tréner, oktató
88
4 900 Ft
Pénzügyi Szolgáltatás Közvetítő Hatósági Képzés teljes anyaga
2019-es teljes anyag, példákkal, magyarázatokkal, illusztrációkkal érhető formában.
Tulok Imre
Tulok Imre
Értékesítési tréner, oktató
58
3 900 Ft
Indíts Te is webshopot!
Kezdőknek, vállalkozási ötletet keresőknek
Pap Ágnes
Pap Ágnes
E-kereskedelmi szakértő
35
14 900 Ft
Újgenerációs teljesítménymenedzsment
Hatásos vezetői módszerek a teljesítmény és motiváció összehangolásához, a folyamat áttekintéséhez
Borbély László
Borbély László
executive coach és tréner
5
19 900 Ft