Ez a kurzus egy Ingyenes betekintő a 2021. március 24-én induló Konfliktuskezelés hatékonyan című kurzushoz. A teljes képzést megvásárolhatod itt: https://flow4learning.hu/kepzes/konfliktuskezeles-hatekonyan-2
A konfliktus mögött a bizalom kérdése áll. Éppen erre a csoporttagok közötti kölcsönös bizalomra épít a részvételen alapuló vezetés elve, de ezt a bizalmat nem lehet sem előírni, sem megvenni, ki kell érdemelni, és folyamatosan fenn kell tartani. Ez nehéz feladat, hiszen csak a bizalom kelt bizalmat, és az elért szintet könnyen, akaratlanul is alááshatja a vezetők kiélezett helyzetekben tanúsított nem megfelelő viselkedése.
Mit nyújt ez a kurzus?
A kurzusban tanultak a meglévő konfliktusok feloldásában, valamint a vezetői szerepben nyújt fejlődési segítséget azok számára, akik munkakörük, beosztásuk vagy más társadalmi szerepük révén követendő példává, modellé, mintává szeretnének válni egy adott közösségben.
A kapcsolataik minőségében érdekelt különböző szintű munkatársak egy olyan egységes szellemű kommunikációs készségcsomaggal ismerkednek meg, amely segítségével fokozni tudják a velük együtt dolgozó munkatársak munkába fektetett energiáját, kreativitását és lojalitását, így eredményezve minőségi munkavégzést és konstruktív együttműködést.
Milyen témákat dolgoz fel a kurzus?
Én és a konfliktuskezelés
• Jellemző konfliktuskezelési stílusom
• Fejlődési irányok kijelölése
A hatásos visszajelzés
• A másik viselkedésének újfajta megközelítése
• A problémagazda azonosítása - a világos kommunikáció kulcsa
• Hogyan adjunk pozitív visszajelzést?
Segítő készségek
• Mikor hallgassunk meg másokat, mikor ne?
• Mások problémamegoldásának támogatása
• Hatékony, segítő válaszok
Szembesítő készségek
• Konfrontálás az együttműködés megnyerésére
• A hatékony konfrontáció feltételei
• Az előre látható negatív válaszok elkerülése
Konfliktusok feloldása
• Hogyan működik ez a való életben?
• Nyertes-vesztes konfliktusfeloldó módszerek
• Vesztes nélküli konfliktusfeloldó módszer
Értékrendek ütközése
• Mások értékeinek és látásmódjának megértése
• Mások értékrendjének befolyásolása és elfogadása
• Magunk megváltoztatása a konfliktusok csökkentésére
Ha szeretnéd Te is megtanulni, hogy...
- hogyan fejezheted ki tiszteleted munkatársaid iránt,
- hogyan lehetsz jobb befogadó mások kezdeményezéseire
- hogyan oldhatod fel a munkatársaid közötti konfliktusokat vesztesek nélkül
- hogyan használhatod az új készségeket a munkatársak bevonására, részvételük növelésére
...akkor várunk a kurzusunkon!