Multibridge AkadémiaMagyar tulajdonú KKV. A MULTIVEZETŐ™ tulajdonosa. Saját fejlesztésű know how-ra építi a tevékenységét, amely mellett azonban használja a nemzetközileg ismert kompetenciamérési és kiválasztási módszereket is.
Minden szervezetben a legfontosabb értékteremtő a gondolkodó és tevékenykedő ember. A munkakör sikeres betöltéséhez hozzájárulnak hajlandósági, érzelmi alapú, szociális kompetenciák (soft skills).
A kompetenciák pedig mérhetők és – eltérő mértékben bár – de fejleszthetők. Minden fejlesztés és fejlődés alapja a szervezeti értékek és elvárások megfogalmazása. Az értékek eléréséhez vezetői akaratra és minőségi munkavégzésre van szükség. Minőségi munkavégzésre csak igényes, minőségi kompetenciákkal rendelkező munkavállaló képes. A tudatos fejlesztés eredményeként növekszik az egyén és a szervezet teljesítménye.
Online akadémiánkkal partnereink fejlesztését támogatjuk!
online oktatás
|
|
Mit jelent a minőség? Ugye csak akkor gondolkodunk el a fogalom jelentéséről, ha valami nem felel meg az elvárásainknak, vagy probléma van vele. Valamennyiünk számára ismerős a helyzet, amikor hibás terméket vásárolunk, vagy éppen nem megfelelő szolgáltatásban részesülünk. Mit tehetünk? Bosszankodunk, futunk a pénzünk után, sajnáljuk az időt a reklamációra,vagy mégis reklamálunk, de azt nem fogadják kellőképpen. Feljelentést tehetünk a fogyasztóvédelemnél, vagy elkerüljük a jövőben az üzletet. De mit tesz a cég ahol a terméket előállították? Mit tesz a kereskedő, vagy szolgáltató, hogy megtartsa a vevőit? A megoldásban nemzetközi irányelvek segítik a cégeket. De vajon hogyan sikerül ezeket az eljárásokat bevezetni a gyakorlatban? Milyen szabályozási rendszert hoznak létre, hogy ellenőrzik a termékeket gyártás közben és az üzemből való kibocsájtás előtt? Milyen hatékonysággal működtetik a minőség irányítási rendszert? Milyen gondossággal választották ki a beszállítóikat, akik befolyásolják a termékük minőségét és árát? Hogyan kezelik a vevőiket, milyen kapcsolatot ápolnak velük? Ismerik vajon az igényeiket, mérik az elégedettségüket? Csak a reklamáció során találkoznak velük, vagy folyamatos kapcsolat?Ha működik minőségi rányitási rendszer az szerves egységet alkot a cég tervezési, szervezési, beszerzési, gyártási, értékesítési folyamataival, azokat segíti támogatja, vagy egy külön „hátizsákban" cipelik és csak plusz feladatokat jelent vezetőknek, dolgozóknak. Képzéseink során választ kapunk azokra a kérdésekre, hogy ahol még nem működik minőségi rányitási rendszer, hogyan lehet hatékonyan és használható módon kiépíteni. Ahol már működik, ott arra adunk tanácsokat, hogyan lehet folyamatosan fejleszteni, milyen technikákkal mérhető a minőség, hogyan lehet a minősíteni a beszállítókat, hogy mérhető a vevő, ügyfél elégedettsége. Választ kapunk arra, hogyan támogassa a minőségügyi rendszer a felső vezetés munkáját, milyen feladatai vannak a vezetőknek. Hogyan segíti a cég működését hatékonyabbá és gazdaságosabbá tenni. Megtanuljuk, hogyan mérhető a minőség, és milyen ellenőrzéséitechnikák vannak. Kiknek ajánlott a tanfolyam:
- Döntéshozóknak, szervezetük rendszerszemléletben való működtetéséhez.
- Azoknak, akik a minőségi rányitás területén akarnak ismereteket szerezni, vagy tudásukat bővíteni.
- Olyan vállalatok vagy szervezetek munkatársainak, ahol már működik a rendszer, de azt tovább kívánják fejleszteni.
- Olyan vállalkozások munkatársainak, ahol most tervezik bevezetni a rendszert.
Aki a képzések során segít önöknek a minőségügy rejtelmeiben eligazodni szerény személyem. Tamás Anna vagyok több mint 20 éves felsővezetői tapasztalattal, szervezetfejlesztői, minőségi rányitási tanácsadó, vezető auditori és oktatói múlttal, és tapasztalattal, nagyvállalati, kkv és szolgáltatói szektori tapasztalattal.
-
1.Bevezetés
-
1. lecke
A minőség fogalma, fejlődése
-
2.Minőségirányítási rendsz. kiépítése, működtetése
-
2. lecke
A minőségirányítási rendszerek kiépítése
-
3. lecke
A minőségirányítási rendszerek működtetése
-
3.A minőségbiztosítási rendszer auditja, tanúsítása
-
4. lecke
Az auditok fajtái
-
4.Folyamatos fejlesztés, mérés, ellnőrzés
-
5. lecke
Folyamatos fejlesztés
-
5.Vevői elégedettség minőségügyi vonatkozása
-
6. lecke
A vevői elégedettség