Logó
Képzések

STRESSZOLDÁS

Mit tehetünk magunkért a mindennapi és a tartós stresszhelyzetekben?

A kurzus leírása

Szerző: Tékitízi Programok

STRESSZOLDÁS

Mit tehetünk magunkért a mindennapi és a  tartós stresszhelyzetekben?

Készítette:

Sebők Ildikó: egészségfejlesztő és mentálhigiénés szakértő, tréner, coach, NLP practitioner, tanár

Dr. Szabó Zsolt: orvos, marketingkommunikáció szakközgazdász

Gyakran érzed úgy, hogy a mindennapi bosszúságok a kelleténél jobban felidegesítenek, és ezzel elvonják a figyelmedet a sokkal fontosabb dolgoktól.

Állandó időhiányban szenvedsz és ezért nincs elég időd se magadra, se másokra.

Túlságosan feszült és ideges vagy a fontos helyzetekben, és ezért nem tudod a legjobbat kihozni magadból.

Tartósan stresszes helyzetben kell élned és nyomaszt a tehetetlenség, a reménytelenség érzése.

Úgy érzed, hogy túl sok a stressz az életedben és az eddigi megoldásaid nem bizonyultak elégségesnek a stresszkezelésben.

Ha az előző kijelentések közül akár egy is illik Rád, akkor a Tékitízi Program Neked szól!

Programunkat azért indítottuk el, hogy egyszerűen elsajátítható, tudományos igényű, hatékony módszereket osszunk meg Veled, fontos témákban, könnyed formában. Szeretnénk megkímélni attól, hogy hosszú, értékes, másra is felhasználható órákat kelljen böngészéssel vagy szakirodalom olvasásával töltened.

Az itt elérhető leckékben olyan stresszcsökkentő eljárásokat és szemléletmódot ismerhetsz meg, amelyek nem a külső körülmények megváltoztatására irányulnak. Nem igényelnek külső erőforrást, általad működhetnek és általad megvalósíthatók. Ezekkel az egyszerű módszerekkel lehetőséged adódik a stressz káros hatásainak enyhítésére. Növelhető az esélye annak, hogy a stressz által mozgósított erők a javadat szolgálják, és ne akadályozzanak.

A stressz életünk része, amit nem tudunk kiiktatni. Az agyunk mindig automatikusan reagál a stresszre. Tudjuk, hogy a hirtelen fellépő stressz teljesítményromláshoz vezethet. A tartósan fennálló stressz különböző betegségek kialakulását eredményezheti. Fontos, hogy a diagnózis megállapítása és a kezelés mindig orvosi feladat!

A leckéink által hatékony módszereket ismerhetsz meg a leggyakoribb stresszes helyzetek kezelésére, új megközelítésben. Ha hiszel benne, hogy képes vagy a bemutatott módszereket elsajátítani, és megfelelően gyakorolsz, akkor előre léphetsz a stresszed oldásában. Leckéink külön-külön is feldolgozhatók, de a legoptimálisabb tanulási folyamatot mind a hét lecke átvétele eredményezi.

Jó tanulást és stresszoldást kívánunk! 

 

A videókban ATTRIBUTION LICENSE 3.0 https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/ alapján felhasznált filmes tartalmak:

ELCONDOR FILM  https://vimeo.com/elcondorfilm  http://mazwai.com/#/grid/videos/192

BENJAMIN WU  https://vimeo.com/benwutw  http://mazwai.com/#/grid/videos/171

KENJI KAWASAWA  https://vimeo.com/kawasawa  http://mazwai.com/#/grid/videos/148

JAMES  https://vimeo.com/user240844  http://mazwai.com/#/grid/videos/145

ADAM BURNS  https://vimeo.com/user17376186  http://mazwai.com/#/grid/videos/117

BORIS TRAPER  https://vimeo.com/btvid  http://mazwai.com/#/grid/videos/65

 

A legjobb képzések a témában

31 módszer, hogy ne legyen rémálom a vizsgaidőszak
Útmutató ahhoz, hogyan legyél eredményes és hatékony a vizsgaidőszakod során
Dr. Lipták-Váradi Julianna
Dr. Lipták-Váradi Julianna
egyetemi tanulásmódszertan
84
2 490 Ft
Hogyan legyél te is digitális nomád?
Útmutató egy backpacker-ből lett digitális nomádtól
Vigh Bori
Vigh Bori
backpacker / digitális nomád
115
8 990 Ft
Szénhidrátszámolás kurzus inzulinrezisztenseknek
Segédanyagok és gyakorlati tanácsok a 160 gramm blog írójától
Lupui Iza
Lupui Iza
coach, a 160 gramm blog írója
105
3 790 Ft
34 évesen nyugdíjas - Így csinálta
Bevezetés az anyagi függetlenség és a korai nyugdíjazás témakörébe
Takács Szabolcs
Takács Szabolcs
Korai nyugdíjas
51
3 000 Ft