
|
|
Énmárka nagyon régóta létezik, nem is sejtjük, hány nagy márkanév az elindító személyes neve. Azok számára, akik egyéni tanácsadói pályára szeretnének lépni, szakmai gyakorlattal rendelkeznek és szakértővé szeretnének válni a külvilág számára is, az énmárka építés a legjobb megoldás.
Az évek során több mikrovállalkozót indítottunk el az énmárka építés útján, eredményként pedig több szakértőként való médiaszereplést tudhatnak mára maguk mögött. A határ a csillagos ég: saját márkanevük alatt szervezett workshop, újságcikkek, könyv...
Az énmárka építés hosszú folyamat, célszerű már rögtön JÓL elkezdeni. Ennek lépéseiról szól a kurzus. Az elemzéstől egészen a márkaelemek felépítéséig.
Bevezetés
Már régen velünk vannak...
A meghatározás
Hogyan alakul?
Lépések
SWOT elemzés
Lépések 2.
Erősségek és aspirációk
HR szempontból
Kinek javasolható az énmárka?
A legfőbb eszköz: a média
Márkaelemek
Színek
Logók
Kommunikációs stílus
Kommunikációs eszközök