|
|
Énmárka építés
Énmárka nagyon régóta létezik, nem is sejtjük, hány nagy márkanév az elindító személyes neve. Azok számára, akik egyéni tanácsadói pályára szeretnének lépni, szakmai gyakorlattal rendelkeznek és szakértővé szeretnének válni a külvilág számára is, az énmárka építés a legjobb megoldás.
Az évek során több mikrovállalkozót indítottunk el az énmárka építés útján, eredményként pedig több szakértőként való médiaszereplést tudhatnak mára maguk mögött. A határ a csillagos ég: saját márkanevük alatt szervezett workshop, újságcikkek, könyv...
Az énmárka építés hosszú folyamat, célszerű már rögtön JÓL elkezdeni. Ennek lépéseiról szól a kurzus. Az elemzéstől egészen a márkaelemek felépítéséig.
- Az énmárka meghatározása - csak hogy egy nyelvet beszéljünk
- Az énmárka alakulása az időben
- Az énmárka építés lépései
- Elemzések – mire menjünk rá, hogy énmárkát akarunk építeni magunknak?
- Kinek ajánlható? mert nem mindenki alkalmas rá, hogy énmárkává váljon...
- Márkaelemek és meghatározásuk
- Példák
- Marketingkommunikációs eszközök
-
1.Bevezetés az énmárka építés kurzusba
-
1. lecke
Bevezetés
-
2. lecke
Már régen velünk vannak...
-
3. lecke
A meghatározás
-
4. lecke
Hogyan alakul?
-
2.Az énmárka építés lépései
-
5. lecke
Lépések
-
6. lecke
SWOT elemzés
-
7. lecke
Lépések 2.
-
8. lecke
Erősségek és aspirációk
-
9. lecke
HR szempontból
-
10. lecke
Kinek javasolható az énmárka?
-
11. lecke
A legfőbb eszköz: a média
-
12. lecke
Márkaelemek
-
13. lecke
Színek
-
14. lecke
Logók
-
15. lecke
Kommunikációs stílus
-
16. lecke
Kommunikációs eszközök