Borealis ConsultingSzervezetfejlesztési és tanácsadó cégként elsődleges feladatunk, hogy komplex és személyre szabott tevékenységünkkel támogatást adjunk a szervezeten belüli hatékony működés elérésében, az összhang megteremtésében.
Munkánk során segítséget nyújtunk az üzleti stratégiai irányok meghatározásában, a hozzá kapcsolódó folyamatok, rendszerek, valamint az egyénenként eltérő gondolkodásmód és működés eredményes összehangolásában.
Munkatársaink több évtizedes üzleti, változáskezelési és szervezetfejlesztési tapasztalatával, emberközpontú gondolkodásmódjával illetve újszerű, digitális HR Tech megoldásainkkal járulunk hozzá ügyfeleink fejlődéséhez.
Küldetésünk
A Borealis szerint a világ jobb hely lesz, amennyiben az emberek jobban bíznak a pozitív fejlődésre gyakorolt egyéni hatásukban.
Cégünk neve, Borealis, latinul “sarki fényt” jelent. A jelenség a természet igazi remekműve, mely számunkra inspiráció, útjelző és energia a mindennapokra. Ugyanakkor megtestesítője a annak az egyediségnek, minőségnek és energiának, amit a hétköznapokban mi is képviselni kívánunk.
Forduljon hozzánk bizalommal, hiszen tevékenységünk során egy új perspektívát tudunk megmutatni, egy másik megközelítést alkalmazni, ami elengedhetetlen a sikeres szervezetfejlesztés során.
Borealis
|
|
Mindenki számára, aki szeretné tudatosabban irányítani életét, mindennapjait, időt szakítani a számára valóban fontos dolgokra. Azoknak, akik úgy érzik, maguk szeretnék kialakítani életük ritmusát. Minden olyan szervezetnek – csapatnak, ahol az időrabló tevékenységek helyett az értékteremtésre szeretnének fókuszálni.
A tréning fő fókuszpontjai
Időgazdálkodási technikák, eszközök, időmérleg
Top tíz időrabló beazonosítása, kezelése.
„A nemet mondás” művészete.
Priorizálás, döntések a mindennapokban
Változások elindítása és fenntartása, új szokások bevezetése és megszilárdítása.
Mi a tréning célja?
Az idő mindig annak az oldalán áll, akinek világos céljai vannak. Ily módon a program segít a prioritások felállításában, kezelésében, a fókuszált munkavégzés elérésében, a hatékonyság növelésében, a munkaszervezési eszköztár elsajátításában. Ezáltal tudatosabbá, jobban szervezetté és sikeresebbé tehetjük a munkahelyen és az otthon töltött napjainkat.
Hogyan reagáljunk hatékonyan a megváltozott körülményekre?
Válsághelyzetben - amely érinti mind a munkát, mind a magánéletet - megváltoznak a prioritások. Új tennivalókat kell a mindennapok részévé tennünk, vagy az eddigi szokásainkat más keretek között kell folytatnunk. Az időnkkel is másképp kell gazdálkodni, mint ahogy azt az eddig kialakult rutin során megszoktuk. Hogyan fordítsuk előnyünkre a home office követelményét? Hogyan tudjuk leghatékonyabban beazonosítani új időrabló tevékenységeinket és hogyan kezeljük őket? Időgazdálkodási technikák, eszközök, akciótervezés, időmérleg készítése és elemzése a változások elindítása és fenntarthatósága érdekében. Hogyan határozzuk meg, hogy mi fontos és mi sürgős ebben az új helyzetben? Mire és hogyan mondjunk nemet egy folyamatosan változó környezetben?
-
1.Ki a főnök, az időd vagy te? - Időmenedzsment
-
1. lecke
Időmenedzsment